اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها ریشه‌یابی شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها ریشه‌یابی و کنترل شود.

آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه‌ها ریشه‌یابی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از دفتر امور بانوان و خانواده مازندران،آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار با مدیرکل امور بانوان و خانواده استان بر لزوم توجه به آسیب‌ها و نیازهای اجتماعی جوانان تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز بسیاری از جوانان در اثر تاثیر از سایت‌های مبتذل به انحراف کشیده می‌شوند،افزود: باید برنامه‌هایی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان در مازندران تعریف شده تا از پیدایش این انحرافات جلوگیری شود.

طبرسی به اجرای کارهای زیربنایی و ماندگار در مازندران اشاره و تصریح کرد: مسئولان نباید با اجرای برخی کارهای موقت تنها به شکل قرص مسکن عمل کنند بلکه باید با کارهای زیربنایی زمینه توسعه و رشد مازندران را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک به مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ابراز امیدواری کرد: در سال‌های آینده شاهد موفقیت بانوان مازندران در عرصه‌های مختلف اجتماعی،سیاسی،فرهنگی و اقتصادی باشیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران نیز با تقدیر از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: برای تحکیم بنیان خانواده و انجام فعالیت در حوزه بانوان به حمایت همه جانبه ائمه جماعات مازندران نیازمندیم.

جمشیدی با اشاره به اینکه امروزه مسئله طلاق به اپیدمی همه‌گیر در مازندران تبدیل شد،بیان داشت: برنامه‌های راهبردی دفتر امور بانوان و خانواده استان در راستای کاهش بحران طلاق در بین زوجین جوان و بیداری آنها می‌شود.

وی شناسایی و دعوت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های خود در امور بانوان و خانواده مازندران برشمرد و افزود: با توجه اینکه امور بانوان و خانواده مازندران دارای ردیف اعتباری مستقل نیست با دعوت از سرمایه‌گذاران و خیران درصدد هستیم برنامه‌های جامع و کاملی برای بانوان مازندران داشته باشیم.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول