اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان:

پیش‌بینی آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: پیش‌بینی آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی است.

پیش‌بینی آسیب‌های اجتماعی مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جواد بنی‌عامریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز یک فاز جلوتر از پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بوده و به دنبال پیش‌بینی آسیب‌ها است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با پیش‌بینی آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی درست سعی در کاهش و حذف این آسیب‌ها دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی با رصد و شناسایی مشکلات موجود در جامعه و ارائه راهکارهای مطلوب سعی در حذف آسیب‌های اجتماعی موجود دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: اولویت‌بندی جرائم و آسیب‌های موجود به صورت سالیانه از جمله اقدامات نیروی انتظامی استان است که هر ساله بر اساس نظرسنجی‌های مختلف انجام می‌شود.

بنی‌عامریان افزود: نیروی انتظامی ضمن رصد و اولویت‌‌بندی آسیب‌های موجود با معرفی این آسیب‌ها به ارگان‌ها و نهادهای ذیربط در زمینه به حداقل رساندن آنها در جامعه تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اولویت‌بندی‌های آسیب‌های اجتماعی استان در سال‌جاری اظهار کرد: براساس نظرسنجی‌های علمی و آمار جرائم خرید، فروش و نگهداری مواد مخدر، مفاسد اخلاقی، قاچاق کالا، بیکاری، جرائم و تخلفات رانندگی، مشروبات الکلی و سرقت به ترتیب اولویت یک تا هفت آسیب‌های اجتماعی استان را در سال‌جاری به خود اختصاص داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان تصریح کرد: مفاسد اخلاقی، سرقت، خرید، فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر، بیکاری، مشروبات الکلی، قاچاق کالا و اختلافات خانوادگی به ترتیب اولویت آسیب‌های اجتماعی استان در سال گذشته بوده است.

بنی‌عامریان با بیان اینکه اولویت آسیب‌های اجتماعی نسبت به هر شهرستانی در استان متغییر است بیان داشت: بیکاری، بدحجابی، مصرف مشروبات الکلی و روابط نامشروع بیشترین آمار آسیب‌های اجتماعی در شهرستان سنندج را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: بیکاری، مصرف مشروبات الکلی، ساخت و سازهای غیرمجاز، بدحجابی، مصرف مواد مخدر و قاچاق کالا به ترتیب در اولویت یک تا 6 آسیب‌های اجتماعی شهرستان مریوان در سال‌جاری قرار دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان در پایان طرح این مسئله در جلسات مختلف به ویژه در شورای فرهنگ عموی، شورای تأمین و جلسات داخلی را از اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با این آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و بیان داشت: مسائل و آسیب‌های اجتماعی در قالب فیلم و مستندسازی نیز تولید و در اختیار نهادها و دستگاه‌های ذیربط در سطح استان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/79002/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول