اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رفسنجان:

شرور سابقه‌دار رفسنجان دستگیر شد

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: یک شرور سابقه‌دار و فراری طی عملیات ضربتی پلیس پس از گذشت 3 سال دستگیر شد.

شرور سابقه‌دار رفسنجان دستگیر شد

محمد مهدوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: یک شرور سابقه‌دار و فراری طی عملیات ضربتی پلیس رفسنجان پس از گذشت سه سال دستگیر شد.

وی گفت: ماموران انتظامی رفسنجان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تجسس‌های فنی محل اختفا این شرور سابقه‌دار را شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به شرارت‌های گوناگون این مجرم فراری در رفسنجان از جمله شرکت در نزاع‌های دسته جمعی و فردی، تهیه و توزیع مشروبات الکلی، عربده‌کشی، ضرب و جرح تعدادی از شهروندان و ... افزود: یک دهه شرارت و سه سال تحت تعقیب بودن از سوی مراجع قضایی اهمیت و حساسیت دستگیری این شرور را دوچندان کرد.

مهدوی‌نیا ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه این مجرم در یکی از نقاط حاشیه‌ای شهر کرمان ماموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه شرور دستگیر شده تحویل دستگاه قضایی شد، تصریح کرد: دستگیری این مجرم فراری، رضایت و قدردانی شهروندان را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نمی‌دهد فرد یا افرادی خاص با اقدامات غیرقانونی نظم عمومی را دچار مشکل کنند.

انتهای پیام/2446/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول