اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت اصفهان:

مقابله با ایدز نیازمند پاسخ ملی است

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: مقابله با ایدز نیازمند پاسخ ملی است و تمام ملت درگیر این پاسخ هستند.

مقابله با ایدز نیازمند پاسخ ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا فدایی ظهر امروز در نشست خبری مبنی بر  مقابله و پیشگیری از بیماری ایدز اظهار کرد: هرساله 10 آذر ماه روز جهانی ایدز نامیده می‌شود، اگر چه اطلاع‌رسانی در تمام روز‌های سال برای بیماری ایدز بیش از حد معمول است، اما با آمدن 10 آذر و هفته ایدز اطلاع‌رسانی در این زمینه بیشتر شده و راهکار‌های جدیدی برای مقابله و پیشگیری از این بیماری ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود 30 میلیون نفر در دنیا با این بیماری زندگی می‌کنند، افزود: جلوگیری از گسترش این بیماری باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت استان اصفهان مقابله با ایدز را نیازمند پاسخ ملی دانست و تصریح کرد: مقابله با بیماری ایدز نیازمند پاسخ ملی است و تمام مردم باید با رفتار‌های درست با این بیماری مبارزه کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید اطلاع‌رسانی در مقابل این بیماری بیشتر شود، ادامه داد: باید آموزش‌های لازم برای مقابله با این بیماری و کنترل کردن خون‌های تزریقی، سامان‌دهی وضع اعتیاد، توجه ویژه به انتقال جنسی و بیماری‌های آمیزشی و پژوهش برای آخرین وضعیت این بیماری بیشتر شود.

فدایی ترد نکردن افرادی که با بیماری ایدز زندگی می‌کنند را یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از این بیماری دانست و تاکید کرد: باید تمام بیماران مبتلا به ایدز در جامعه پذیرفته شوند تا بتوان از پیشرفت این بیماری جلوگیری کرد.

انتهای پیام/2301/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول