اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت سبک زندگی برگزار شد

اجتماع مسئولان خانه‌های علم و زندگی محله‌های شهر تهران در منطقه 20

کارگاه آموزشی مشکات با محوریت سبک زندگی و الگوی مصرف و فرهنگ آپارتمان‎نشینی ویژه مسئولان خانه‌های علم و زندگی مناطق 22گانه به میزبانی منطقه 20 برگزار شد.

اجتماع مسئولان خانه‌های علم و زندگی محله‌های شهر تهران در منطقه 20

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز کارگاه آموزش‌های شهروندی مشکات با محوریت سبک زندگی و الگوی مصرف و فرهنگ آپارتمان‎نشینی ویژه مسئولان خانه‌های علم و زندگی محلات مناطق 22گانه شهر تهران به میزبانی اداره آموزش‌های شهروندی منطقه 20 با حضور معاون اداره کل آموزش‌های شهروندی و دبیر اجرایی جشنواره مشکات و کارشناسان سازمان میادین میوه و تره‎بار شهر تهران و فروشگاه‌های شهروند و مسئولان خانه‌ها علم و زندگی در سالن فرهنگسرای ولاء برگزار شد.

در این کارگاه احمد علوی معاون اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این کارگاه پنجمین کارگاه خانه‌های علم و زندگی است، ارتقای سطح آگاهی و توجیه مسئولان این مراکز را از اهداف برگزاری این کارگاه‌ها عنوان کرد و توضیحاتی را پیرامون برگزاری جشنواره مشکات بیان کرد.

همچنین کارشناسان سازمان میادین میوه و تره‎بار شهر تهران و فروشگاه‌های شهروند در ارتباط با نحوه جمع‌آوری آثار با محوریت سبک زندگی و الگوی مصرف و فرهنگ آپارتمان‎نشینی توضیحاتی را بیان کردند و با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 30 آذر ماه است مدت زمان باقی مانده را حائز اهمیت عنوان کردند.

در پایان این کارگاه اسدی کارشناس اجرایی دبیرخانه مشکات توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت آثار دریافتی برای مسئولان خانه‌های علم و زندگی بیان کرد.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول