اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز:

استفاده از ابزار فرهنگی مهم‌ترین گزینه در برابر هجمه‌های دشمنان است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: استفاده از ابزار فرهنگی مهم‌ترین گزینه در برابر هجمه‌های دشمنان است.

استفاده از ابزار فرهنگی مهم‌ترین گزینه در برابر هجمه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سیدموسی حسینی کاشانی اظهار کرد: دشمنان اسلام و بدخواهان ملت ایران، هجمه به ارزش‌ها و اعتقادات جامعه اسلامی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و در صدد تنزل اعتقادات جامعه اسلامی هستند.

وی افزود: امروزه ما در عرصه فرهنگ شاهد رقابت نابرابر میان دوستان و دشمنان انقلاب و اسلام هستیم که لازمه این امر حرکت جهادگونه و همت پولادین مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر، به منظور دفاع از کیان اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ادامه داد: برای زدودن انحرافات نیاز به همتی والا است و در این راه باید از ابزار فرهنگ و هنر بیشترین بهره‌گیری را در راستای تعمیق ارزش‌های اسلامی داشته باشیم زیرا عرصه فرهنگ و باور جامعه، عرصه اجبار و تحکم نیست بلکه باید با در نظر گرفتن اقتضائات و الزامات کار فرهنگی، اقشار مختلف جامعه را دعوت به موفقیت و رستگاری کرد.

این مسئول، کار در عرصه فرهنگ را نیازمند اختصاص بودجه، صرف هزینه و صرف زمان و استمرار فعالیت دانست و بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای ایجاد شناخت، و تبدیل آن به باور و بروز آن در رفتار شهروندان تاکید کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز، ضمن اشاره به جلسات متعدد شکل گرفته، از ابتدای حضورش در استان البرز، به این نکته اشاره کرد که تلاش زیادی را در راستای هم‌افزایی و همگرایی میان نهادهای فرهنگی و اجتماعی استان صورت داده‌ایم و امیدواریم در پرتو همکاری مطلوب مدیران استان، ضعف‌های موجود در زیرساخت‌های فرهنگی را مرتفع کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان مختصات و اختصاصات این استان عزم همگانی و کار جهادی را لازمه خدمت در این استان دانست و افزود: پیش از قبول مسئولیت، اوضاع و عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی استان را رصد کرده‌ام و ضمن مطالعه و بررسی میدانی، نسبت به تهیه پیش‌نویس برنامه مدون، برای توسعه فرهنگی استان البرز اقدام شده و به حضور مقامات و مسئولان وزارتی و استانی تقدیم شده است.

حسینی کاشانی ابراز امیدواری کرد که با حضور اصحاب اندیشه و فعالان حوزه فرهنگ و هنر، ضمن بررسی برنامه تدوین شده، به ترسیم نقشه راه به عنوان سند جامع فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان البرز بپردازیم و البرز را به جایگاهی که شایسته آن است بیش از پیش نزدیک سازیم.

انتهای پیام/2302/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول