اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دامپزشکی راور خبر داد

افزایش 38 درصدی ظرفیت مرغداری‌های راور

سرپرست شبکه دامپزشکی‌ راور از افزایش 38 درصدی ظرفیت مرغداری‌های این شهرستان‌ با اجرای طرح‌های توسعه بخش کشاورزی خبر داد.

افزایش 38 درصدی ظرفیت مرغداری‌های راور

علیرضا اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: در حال حاضر 15 واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت 225 هزار قطعه در این شهرستان مشغول فعالیت هستند که با اجرای به موقع طرح‌های توسعه بخش کشاورزی این ظرفیت 38 درصد رشد داشته و به 350 هزار قطعه افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: مرغداران برای اخذ مجوز جوجه‌ریزی بر ‌اساس دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور عمل کنند و پس از تکمیل فرم درخواست مجوز، فرم تکمیل شده بازدید از مرغداری و رفع نواقص موجود، بیمه‌نامه و گواهی حمل به کشتارگاه دوره قبل را به شبکه دامپزشکی ارائه کنند.

اسلامی افزود: مرغداران پس از اخذ مجوز جوجه‌ریزی باید تمام فعالیت‌های خود شامل ورودی به فارم، واکسیناسیون، ثبت تلفات و درمان را با هماهنگی شبکه دامپزشکی شهرستان انجام دهند.

وی خاطر ‌نشان کرد: از این پس گواهی حمل پایان دوره برای بارگیری به کشتارگاه طیور الزامی است و مرغداران باید اقدام به حمل مرغ زنده با خودروی دارای کد بهداشتی و گواهی بهداشتی - قرنطینه‌ای کنند در غیر این صورت کشتارگاه ‌از کشتار مرغ آنان ممانعت به عمل می‌آورد.

اسلامی ابراز داشت: شبکه دامپزشکی به طور مرتب بر فعالیت مرغداری‌ها نظارت کرده و از شهروندان درخواست دارد که هنگام خرید این فرآورده حتما به تاریخ تولید، انقضا‌ و کیفیت ظاهری آن دقت کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک به شبکه دامپزشکی راور اطلاع دهند.

انتهای پیام/2446/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول