اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خبر داد

اجرای پروژه‌های فرهنگی اولویت شورای شهر چهارم کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد که در دوره چهارم، اجرای پروژه‌های فرهنگی جزو اولویت‌های اصلی این شورا خواهد بود.

اجرای پروژه‌های فرهنگی اولویت شورای شهر چهارم کرج

محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلیل نزدیکی به تهران یکی از بزرگ‌ترین مناطق مهاجرپذیر کشور است و سرریز جمعیتی پایتخت وارد استان البرز می‌شوند.

وی تصریح کرد: رشد بالای مهاجرت در سال‌های گذشته به صورتی بوده که جمعیت شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان البرز از جمله کرج را به صورت چشم‌گیری افزایش داده است.

رئیس شورای شهر کرج افزود: افرادی که در سال‌های اخیر به مناطق مختلف استان البرز به مرکز استان مهاجرت و در اینجا ساکن شده‌اند، از اقوام مختلف و دارای فرهنگ‌های مختلف هستند.

دادگو بیان داشت: به همین دلیل از کرج به عنوان ایران کوچک یاد می‌شود و این امر نشان‌دهنده تنوع فرهنگ‌ها و اقوام ساکن این شهرستان است.

وی تصریح کرد: در صورت داشتن برنامه‌ریزی صحیح و کارشناسی، می‌توانیم از پتانسیل‌های بالای حضور اقوام و فرهنگ‌های مختلف در کرج استفاده کنیم و به طور قطع اگر فاقد چنین برنامه‌ای باشیم، فرصت‌های بسیاری را از دست خواهیم داد.

* لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف برای توسعه فرهنگی کرج

رئیس شورای شهر کرج تاکید کرد: به همین منظور اعضای شورای شهر در دوره چهارم تلاش دارند تا تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی را در اولویت کاری این دوره قرار دهند.

دادگو افزود: به طور قطع تحقق این مهم نیازمند مشارکت مدیران شهری به ویژه شهرداری‌ و همچنین تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی است تا بتوانیم در راستای توسعه فرهنگی کرج تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: طی سال‌های گذشته همواره جوانان ما در معرض تهدیدها و شبیخون‌های فرهنگی بوده‌اند و غفلت در این حوزه آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به کشور و مردم وارد خواهد کرد.

دادگو در پایان اظهار داشت: باید با بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های فرهنگی و قومی موجود در کرج برای آینده برنامه‌ریزی کنیم و اجرای این برنامه‌ها نیز نیازمند مشارکت بیشتر نخبگان و کارشناسان است.

انتهای پیام/2302/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول