اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن قطعه‌سازان اتومبیل استان اصفهان:

میزان تولیدات خودرو همچنان ضعیف است

رئیس انجمن قطعه‌سازان اتومبیل استان اصفهان گفت: میزان تولیدات بازار خودرو همچنان ضعیف است و می‌تواند بسیار بهتر از این‌ها باشد و در شرایط کنونی دولت باید کمک بیشتری به خودروسازان کند.

میزان تولیدات خودرو همچنان ضعیف است

ابراهیم احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: میزان تولیدات بازار خودرو همچنان ضعیف است و می‌تواند بسیار بهتر از این‌ها باشد.

وی ادامه داد: وضعیت تولیدات خودرو در شرکت ایران خودرو کمی بهبود پیدا کرده، اما تولیدات شرکت سایپا کمی ضعیف است.

رئیس انجمن قطعه‌سازان اتومبیل استان اصفهان افزود: اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین تولیدات داشته باشیم، در حال حاضر تولیدات بهتر از چند ماه گذشته شده است، اما می‌تواند بسیار بهتر از این‌ها باشد.

وی اضافه کرد: تولید و اقتصاد رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند و باید شرایطی اتخاذ شود تا پرداخت‌‌های خودروسازان به قطعه‌سازان بهبود یابد.

احمدی گفت: دولت می‌تواند کمک زیادی به خودروسازان داشته باشد؛ برای نمونه اگر دولت وام‌های بلندمدت به صنعت‌گران بدهد و به مدت 6 ماه تا یک سال وام‌های آن‌ها را نگه دارد و اقساط را از آن‌ها نگیرد تا بتوانند درآمد‌ها را وارد چرخه تولید کنند، به طور قطع کمک زیادی به افزایش تولید و اقتصاد کشور خواهد کرد.

*هزینه‌های تولید با ارز آزاد سبب افزایش قیمت است

وی با اشاره به وضعیت قیمت خودرو در بازار تاکید کرد: اتومبیل‌ها باید به هر نرخی که وارد می‌شوند به همان نرخ نیز اتومبیل‌های داخلی ساخته شوند.

رئیس انجمن قطعه‌سازان اتومبیل استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر پول کارگر، برق، آب، گاز، مواد اولیه و غیره با ارز آزاد پرداخت و محاسبه می‌شود که سبب بالا رفتن نرخ تولیدات داخلی نیز شده است.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول