اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور

تیم فوتبال کاسپین قزوین در تبریز به میدان می‌رود

تیم فوتبال کاسپین قزوین در ادامه مسابقات لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.

تیم فوتبال کاسپین قزوین در تبریز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته هشتم از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال کاسپین قزوین از ساعاتی دیگر در تبریز میهمان شهرداری این شهر است.

تیم فوتبال کاسپین قزوین که در دیدارهای قبلی خود موفق شده است سه پیروزی، سه تساوی و یک شکست را کسب کند، در حال حاضر با کسب 12 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

تیم فوتبال کاسپین قزوین که در گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور قرارگرفته است، در این گروه کار سخت و دشواری برای صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور دارد، زیرا در این گروه سه، چهار تیم قدرتمند حضور دارند.

اما سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به بازی شاگردانش مقابل تیم شهرداری تبریز که امروز برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم شهرداری تبریز در خانه خود بازی می‌کند و بدون شک شاگردانم در دیدار امروز خود مقابل این تیم کار دشواری را پیش رو دارند.

یوسف نادریان افزود: تیم فوتبال شهرداری تبریز حریف این هفته کاسپین نیز در حال حاضر با یک بازی کمتر با سه پیروزی و سه شکست و کسب 9 امتیاز، رده هشتم جدول این مسابقات را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال کاسپین دومین فصل حضور خود را در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌‌کند، بیان کرد: یقیناً اگر قصد و نیت ما این است که جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را به دست آوریم، باید از هر بازی امتیازهای لازم را جمع‌آوری کنیم تا در آخر حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین با اشاره به اینکه هر دیدار در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور برای صعود به دست بالاتر حکم فینال را دارد، عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم با آرامش خیال راحت‌تری به میدان برویم، باید در بازی‌های باقیمانده با اقتدار به میدان برویم.

مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با حضور 28 تیم در دو گروه الف و ب پیگیری می‌شود و تیم‌های برتر هر گروه به طور مستقیم جواز حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را به دست می‌آورند.

انتهای پیام/77004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول