اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم اعضای هیئت مدیره

سرمربی تیم فوتبال پیام صنعت آمل برکنار شد

بهروز ولی‌پور سرمربی تیم فوتبال پیام صنعت آمل که در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد، با تصمیم اعضای هیئت مدیره این باشگاه برکنار شد.

سرمربی تیم فوتبال پیام صنعت آمل برکنار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، بهروز ولی‌پور سرمربی تیم فوتبال پیام صنعت که در لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد، با تصمیم اعضای هیئت مدیره این باشگاه برکنار شد.

این مربی نام‌آشنا و بااخلاق فوتبال شمال کشور که حتی سابقه رویارویی با تیم پرسپولیس تهران را در راس کادر فنی نماینده فوتبال محمودآباد به همراه داشته و در دیدار گذشته پیام صنعت در جام حذفی علی‌رغم باخت،عملکرد مطلوبی مقابل تیم پرمهره ذوب‌آهن اصفهان داشت،در هفته‌های نخست لیگ دسته دو نتایج خوبی را کسب کرد.

این تیم که در سه هفته ابتدایی لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج خوبی کسب کرد بنا به دلایلی به یکباره در چهار هفته گذشته با کسب سه شکست و یک تساوی تنها یک امتیاز به دست آورد.

همچنین شنیده شد دخالت‌های برخی از اعضای هیئت مدیره در کسب نتایج نامطلوب هفته‌های گذشته دخیل بوده و وجود برخی اختلاف در بین مسئولان این تیم نیز به گوش می‌رسد.

آملی‌ها پنج‌شنبه گذشته در چارچوب بازی معوقه هفته دوم این رقابت‌ها در مشهد مقابل پیام وحدت خراسان با نتیجه دو بر یک شکست خوردند و دست خالی به مازندران بازگشتند.

در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم نیز عصر فردا سه‌شنبه فوتبالیست‌های پیام صنعت مهمان تیم میناب طیور هرمزگان هستند که در قعر جدول گروه دوم جا خوش کرده است.

پیام صنعت تا قبل از هفته هشتم گره دوم این مسابقات با 10 امتیاز در رده هفتم جای دارد.

همچنین برکناری ولی‌پور که با بازیکنان رابطه خوبی داشت بین فوتبالیست‌های این تیم تاثیرگذار بوده و بازیکنان این تیم در حالی به بندرعباس می‌روند که جای مربی را بر روی نیکمت خود خالی دیده و هدایت‌شان را به دست پیشکسوتان می‌بینند.

ولی‌پور نخستین مربی پیام صنعت در لیگ دسته دوم کشور است که برکنار شده، این مربی پس از حسین ولی‌نژاد مربی باسابقه مازندرانی به کادر فنی پیام صنعت اضافه شد که این تیم را از لیگ دسته سوم به این مرحله ارتقاء داد.

هرچند تیم فوتبال پیام صنعت توانست با کمترین شکست از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم کشور صعود یابد ولی مسئولان این تیم باید از سطح توقعات خود و مردم کاسته زیرا امسال در این مرحله از رقابت‌ها تیم‌های قدرتمندی از استان‌های فوتبال‌خیز حضور دارند و شرایط به مراتب سخت‌تر از دسته‌های پائین‌تر است.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول