اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حضوری موفق‌تر در جشنواره جوان خوارزمی

کارگاه آموزشی ساخت بتن‌های سبک و خودمتراکم در رودان برگزار شد

نخستین کارگاه آموزشی ساخت بتن‌های سبک و خودمتراکم با توجه به شرایط محیطی هر منطقه در هنرستان فنی و حرفه‌ای جوادالائمه (ع) شهرستان رودان برگزار شد.

کارگاه آموزشی ساخت بتن‌های سبک و خودمتراکم در رودان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان واقع در شمال شرق مرکز هرمزگان نادر صفایی معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش رودان سه شنبه شب در حاشیه این کارگاه با تقدیر از تلاش‌ها و برنامه‌های آموزشی صورت گرفته در خصوص جشنواره جوان خوارزمی در سال تحصیلی 93-92 گفت: هدف، تلاش و توکل به خدا دو رکن اساسی در موفقیت‌هایی است که تاکنون در سراسر دنیا برای به دست آوردن یک فن خاص یا پیشبرد اهداف علمی به کار رفته است.

وی اظهار امیدواری کرد دانش‌آموزان نیز در جشنواره جوان خوارزمی و سایر جشنواره‌های علمی با تلاش و پشتکار و پشتیبانی پژوهش‌سرای دانش آموزی نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

عماد کمالی دبیر انجمن پژوهشی بتن و ساختمان هرمزگان نیز در ادامه به طرح مباحث علمی در زمینه بتن‌های سبک و خود متراکم پرداخت.

وی در مورد ویژگی‌های انواع بتن‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و میزان مقاومت در برابر حوادث طبیعی  و نیز نظارت مستقیم بر چگونگی اجرای بتن‌های ساختمانی مطالبی را عنوان کرد.

در پایان دانش‌آموزان به طرح سئوال در خصوص ویژگی‌های بتن‌های استاندارد و چگونگی اجرای آنها پرداختند.

انتهای پیام/88003/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول