اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حراست شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

آموزش تخصصی تیراندازی به کارکنان حراست صنعت نفت

رئیس حراست شرکت پالایش گاز فجر جم از آموزش تخصصی تیراندازی به 280 نفر از کارکنان حراست صنعت نفت خبر داد.

آموزش تخصصی تیراندازی به کارکنان حراست صنعت نفت

ابراهیم حسین‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: پالایشگاه جم با تولید 27 درصد گاز کشور نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین سبد انرژی کشور دارد و روز به روز به موفقیت بیشتری در این راستا می‌رسیم.

رئیس حراست شرکت پالایش گاز فجر جم از آغاز برنامه آموزشی تیراندازی سالیانه کارکنان حراست وزارت نفت در شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد.

حسین‌آبادی گفت: برنامه آموزش تیراندازی سالیانه کارکنان حراست شرکت‌های تابعه صنعت نفت در میدان تیر حراست پالایشگاه فجر جم با حضور تعدادی از شرکت‌های منطقه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اجرای این آموزش تیراندازی سالانه توسط سازمان حراست وزارت نفت برنامه‌ریزی می‌شود که حراست شرکت پالایش گاز فجر جم به عنوان هماهنگ‌کننده و میزبان، میدان تیر خود را برای اجرای این امر اختصاص داده است.

این مسئول افزود: بدون شک این دوره آموزشی به تقویت دانش عمومی و فنی کارکنان حراست شرکت‌های تابعه کمک موثری خواهد داشت و آنها را برای ادامه خدمت با انگیزه‌تر و آماده‌تر خواهد کرد.

رئیس حراست شرکت پالایش گاز فجر جم بالا بردن ضریب آمادگی دفاعی نیروهای حراست برای دفاع همه جانبه از تاسیسات پالایشگاهی، را از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

وی عنوان کرد: علاوه بر شرکت پالایش گاز فجر جم، دو پالایشگاه بزرگ کشور مانند پارس جنوبی و پارسیان نیز همراه با شرکت‌هایی از نفت مرکزی، پتروشیمی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در این دوره آموزشی شرکت دارند.

حسین‌آبادی سطح برگزاری اجرای تیراندازی و آموزش نیروهای حراستی در این دوره را تاکنون بسیار خوب توصیف کرد و ابراز داشت: پالایشگاه فجر جم چندین سال است که به خوبی این دوره‌های آموزشی را میزبانی می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: انتظار می‌رود نیروهای حراست از فرصتی که برای آنها ایجاد شده در راستای بالا بردن ضریب آمادگی دفاعی خود از تاسیسات حیاتی کشور، نهایت استفاده را ببرند.

رئیس حراست شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: با توجه به اینکه کارکنان حراست در مواقع ضروری با اسلحه سر و کار دارند، آموزش تیراندازی به آنها برای استفاده از اسلحه و همچنین ارزیابی آنان امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، مجموعا 280 نفر از کارکنان رسمی شرکت‌های تابع وزارت نفت در این دوره آموزشی حضور دارند و آموزش تیراندازی را مرور خواهند کرد.

حسین‌آبادی افزود: این دوره آموزشی به مدت سه روز به طول خواهید انجامید و براساس برنامه زمان‌بندی شده، شرکت‌های تابع وزارت نفت ضمن حضور در میدان تیر شرکت پالایش گاز فجر جم آموزش لازم را خواهند دید.

این مسئول یادآور شد: میدان تیر شرکت پالایش گاز فجر جم در سال 1386 با امکانات موجود در این پالایشگاه توسط پرسنل حراست ساخته شده و استانداردهای لازم برای آموزش نیروهای حراستی را دارد.

رئیس حراست شرکت پالایش گاز فجر جم اذعان داشت: میدان تیر اختصاصی شرکت پالایش گاز فجر جم تنها میدان اختصاصی منطقه است که سالیانه میزبان دوره‌های آموزشی تیراندازی نیروهای حراست شرکت‌های مستقر در منطقه است.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول