اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفدهم نقطه‌آغازی برای فوتبال اصفهان

جذابیت لیگ در مصاف اصفهانی‌ها با سرخابی‌های پایتخت

دیدار تیم‌های اصفهانی با سرخابی‌های پایتخت می‌تواند به آغازی دوباره برای قدرت نمایی فوتبال اصفهان تبدیل شود.

جذابیت لیگ در مصاف اصفهانی‌ها با سرخابی‌های پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال با دو دیدار مهم و سرنوشت‌ساز همراه است که طی این دور مسابقه نمایندگان فوتبال اصفهان به دیدار تیم‌های سرخابی تهرانی می‌روند.

دیدار تیم‌های اصفهانی با دو تیم استقلال و پرسپولیس همواره جذابیت خاص خود را داشته است؛ به ویژه در یک دهه اخیر که تیم‌های اصفهانی توانستند اسم و رسم خاصی برای خود در فوتبال باشگاهی کشور دست و پا کنند، حساسیت دیدارهای این چهار تیم به مراتب افزایش پیدا کرده است.

بر اساس قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال، در هفته دوم رفت و برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان و همچنین ذوب‌آهن و پرسپولیس همراه خواهد شد.

هر دو تیم اصفهانی در نیم‌فصل نخست نتوانستند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند و از این رو برای نیم‌فصل دوم برنامه‌های زیادی را در دستور کار خود دارند تا رضایت هواداران و مدیران این تیم‌ها را به دست بیاورند.

تیم سپاهان با برتری برابر استقلال، علاوه بر اینکه در کورس رقابت با یک تیم مدعی امتیاز گرفته است، بلکه انگیزه زیادی برای ادامه مسابقات نیم‌فصل دوم پیدا خواهد کرد.

تیم ذوب‌آهن نیز که چند هفته‌ای است رنگ برد را ندیده است، در صورت پیروزی برابر پرسپولیس می‌تواند خیز بلندی برای جدایی از منطقه خطر بردارد و به ساحل آرامش نزدیک شود.

مصاف تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در این هفته ضمن اینکه از نظر جذابیت‌های زیادی را برای فوتبال‌دوستان اصفهانی خواهد داشت، می‌تواند نقطه آغاز دوباره‌ای برای فوتبال دیار زاینده‌رود باشد.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول