اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تداوم اجرای طرح نجات آب

کارگاه‌های آموزشی طرح داناب برگزار شد

در تداوم اجرای طرح نجات آب و آگاهی‌بخشی به نوجوانان و جوانان کارگاه‌های آموزشی طرح داناب در مدارس مختلف استان اردبیل اجرا می‌شود.

کارگاه‌های آموزشی طرح داناب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل عصر امروز در کارگاه آموزشی طرح داناب در شهرهای شمالی استان اردبیل اظهار داشت: در این کارگاه دانش‌آموزان با مسائل مربوط به اهمیت آب، روش‌های بهینه مصرف، اصلاح الگوی مصرف، حفاظت منابع آب و سایر مسائل مرتبط با آب آشنا شدند.

آشوری تصریح کرد: در کارگاه‌های آموزشی طرح داناب که در سال‌جاری به صورت متناوب در نقاط مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود، تلاشمان بر این است تا آنها با چالش‌ها و راهکارهای جدی در مقابله با بحران آب آشنا شده و یافته‌هایشان را به خانواده‌های خود منتقل کنند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز در دنیا دیگر جنگ مرزها و تصرف خاک نیست بلکه جنگ بر سر منابع آب و دستیابی به پایداری منابع در این حوزه است، خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم از منابع آبی که امروز از آن بهره‌برداری می‌کنیم به خوبی صیانت کرده و اجازه از بین رفتن این منابع را ندهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بهینه مصرف کردن آب نه تنها زمینه کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بابت مصرف همیشگی و دائمی آب را برطرف می‌کند بلکه فضایی را فراهم می‌آورد تا تک تک افراد جامعه به اهمیت موضوع آب و منابع ارزشمند و موهبت الهی پی ببرند.

آشوری در ادامه بیان کرد: ما چند سالی است که طرح داناب را در شهرهای مختلف اجرا می‌کنیم که کارگاه‌های آموزشی طرح داناب برای معلمان و دانش‌آموزان ناجی آب شهرستان‌های پارس‌آباد، گرمی، جعفرآباد، انگوت، بیله‌سوار و اصلاندوز برگزار شد.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول