اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توزیع اقلام آموزشی در 200 مدرسه

طرح ملی نجات آب (داناب) در مدارس استان سمنان آغاز شد

نماینده مشاور اجرای طرح ملی نجات آب (داناب) در استان سمنان گفت: با توزیع اقلام آموزشی در 200 مدرسه استان سمنان، آموزش رابطان و ناجیان آب در مرحله دوم طرح ملی نجات آب (داناب) در مدارس استان سمنان آغاز شد.

طرح ملی نجات آب (داناب) در مدارس استان سمنان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان سمنان، علی منصفی‎راد با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی استان سمنان به عنوان مشاور اجرایی طرح از تمام ظرفیت‎های علمی و آموزشی خود برای آموزش معلمان و مربیان مدارس استان سمنان استفاده خواهد کرد، افزود: کلیه اقلام آموزشی شامل 600 پک کامل آموزشی بین معلمان و دانش‎آموزان 200 مدرسه مقطع راهنمایی استان سمنان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان توزیع می‎شود.

وی خاطر نشان کرد: در هر مدرسه یک نفر از معلمان به عنوان رابط و سه نفر از دانش‎آموزان به عنوان ناجیان آب در طرح ملی نجات آب (داناب) از این اقلام آموزشی استفاده و آموزش‎های لازم را فرا می‎گیرند و سپس آموزش‌ها، راهنمایی‎ها و تذکرات لازم را به بقیه دانش‎آموزان مدرسه منتقل خواهند کرد.

نماینده مشاور اجرای طرح ملی نجات آب (داناب) در استان سمنان با بیان اینکه در تهیه اقلام آموزشی از منابع آموزشی کاملاً جدید استفاده شده است، ادامه داد: این اقلام با همکاری کارشناسان آب منطقه‎ای سمنان تدوین و گردآوری و سعی شده است منابع آموزشی به صورت کاملاً آموزنده و به‎روز باشد تا اطلاعات عمومی دانش‎آموزان را افزایش دهد.

منصفی‎راد تأکید کرد: تصویرگری کتاب‌ها، جزوات آموزشی، بروشورها و ... تماماً با دست انجام و اقلام آموزشی کاملاً به صورت بومی تهیه و تدوین شده است. 

وی اضافه کرد: اقلام آموزشی مربوط به مدیریت بهینه مصرف آب در 600 پک کامل شامل کتابچه دانش‎آموزی، کتابچه ویژه ناجیان آب، بروشور آب از منظر قرآن کریم، سی‎دی آموزشی شامل مطالب و آیین‎نامه‎ها، نرم‎افزار چند رسانه‎ای حاوی مطالب آموزشی، سرگرمی و مسابقه، دفترچه راهنمای معلمان، کارت ناجیان آب، برگه جریمه ناجیان آب، پوستر و فولدر و ... است، که توسط اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در 200 مدرسه مقطع راهنمایی بین رابطان و ناجیان آب توزیع می‎شود.

نماینده شرکت مشاور اجرای طرح ملی نجات آب (داناب) در استان سمنان همچنین گفت: در همین راستا کارگاه یک روزه آموزشی برای رابطان و معلمان اجرای طرح ملی نجات آب (داناب) در استان سمنان برگزار می‎شود.

منصفی‎راد خاطر نشان کرد: کارشناسان مشاور اجرای طرح ملی نجات آب (داناب) در استان سمنان، با سابقه درخشان و تجربه فراوان در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از تمام ظرفیت‎ها استفاده خواهند کرد تا طرح ملی نجات آب (داناب) در استان سمنان برای سایر استان‎های کشور الگو قرار گیرد.

گفتنی است؛ بیش از 17 هزار دانش‎آموز مقطع راهنمایی در مدارس استان سمنان در طرح ملی نجات آب (داناب) مشارکت دارند، این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و شرکت آب منطقه‎ای سمنان، به عنوان کارفرمای طرح و جهاد دانشگاهی استان سمنان به عنوان مشاور اجرای طرح برگزار می‎‎شود.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول