اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پتروشیمی شازند

اولین مرکز نیکوکاری صنایع پتروشیمی کشور افتتاح شد

نخستین مرکز نیکوکاری صنایع پتروشیمی کشور با هدف سازماندهی امور خیرخواهانه و تسهیل در توزیع و کمک‌رسانی به نیازمندان و محرومان در پتروشیمی شازند اراک راه‌اندازی شد.

اولین مرکز نیکوکاری صنایع پتروشیمی کشور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیر عامل پتروشیمی شازند بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح این مرکز با توجه به اهمیت سنت حسنه انفاق و دستگیری از نیازمندان جامعه، گفت: تاکنون به این امر خداپسندانه در صنعت توجه چندانی نشده و شرکت پتروشیمی شازند به عنوان شرکت پیشگام صنایع کشور اقدام به راه‌اندازی این دفتر کرده است.

رضا رحمانی با اشاره به فعالیت 25 درصد از صنعت کشور در استان مرکزی خاطر نشان کرد: صنایع باید سهم مشارکت اجتماعی خود در استان را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه صنایع در مشارکت‌های اجتماعی آن گونه که باید عملکرد رضایت بخشی نداشته‌اند، افزود: اگر چه قوانین و مقررات دست و پا گیر فراوانی در حوزه کاری هر صنعت وجود دارد، اما می‌توان با اراده انجام کار خیر، بسیاری از مشکلات را حل کرد.

مدیر عامل پتروشیمی شازند با تاکید بر اینکه نباید تنها مضرات فعالیت صنایع در شهرها سهم مردم آنها باشد، گفت: صنایع باید سهم خود را در راستای توسعه و آبادانی شهر با هزینه و مشارکت در امور اجتماعی بپردازند.

رحمانی افزود: این دفتر با تخصیص اعتبار 40 میلیون ریالی برای تهیه تجهیزات راه‌اندازی شده است و در فاز نخست 200 کودک بی سرپرست اعم از 150 نفر از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند زیر پوشش کمیته امداد و 50 کودک بی‌سرپرست زیر پوشش بهزیستی در شهرستان شازند را تحت حمایت خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه تامین نیاز آموزشی کودکان نیازمند یکی از محورهای کار مرکز نیکوکاری پتروشیمی شازند است، اظهار داشت: ارائه کمک‌های آموزشی و علوم تربیتی با هدف تربیت نسلی با سواد و عالم از بین اقشار نیازمند از اهداف اصلی این مجموعه است.

مدیرعامل پتروشیمی شازند ابراز داشت: در مجموعه پتروشیمی بیش از سه هزار و 500 نفر فعالیت می‌کنند که این مرکز نیکوکاری می‌تواند در نظم دادن و ساماندهی کمک‌های پرسنل به اقشار نیازمند نقش موثری ایفا کند.

رحمانی تأکید کرد: شرکت پتروشیمی شازند در سال گذشته توانست با همکاری و همدلی پرسنل خود در شرایطی که تحریم‌ها اکثر پتروشیمی‌‌های کشور را مجبور به کار کردن زیر ظرفیت اسمی خود کرد، از نادر مجموعه‌هایی باشد که بالاتر از ظرفیت اسمی خود تولید داشته است.

وی ادامه داد: وجود نیروی انسانی موثر و کارآمد و همکاری و همدلی از جمله عوامل موثر در پیشرفت و سودآوری این مجموعه به شمار می‌رود.

مدیرعامل پتروشیمی شازند اظهار داشت: پرسنل پتروشیمی شازند علاوه بر اینکه ماهانه مبلغ 75 میلیون ریال در قالب طرح ایتام به کودکان بی سرپرست کمک می‌کنند، ماهانه 60 میلیون ریال نیز در قالب طرح برکت صرف امور خیرخواهانه می‌کنند.

رحمانی یکی از برنامه‌های آتی شرکت پتروشیمی شازند را گسترش و توسعه مباحث آموزشی در شازند عنوان کرد و افزود: پیگیری‌هایی برای ایجاد یک مرکز آموزشی در شازند در حال انجام است.

انتهای پیام/87002/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول