اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری ‌مالی صدا و سیما خبر داد

راه‌اندازی دفتر خبری رسانه ملی در لاهیجان

معاون اداری ‌مالی صدا و سیما با بیان اینکه دفتر خبری لاهیجان راه‌اندازی شد، گفت: با انعکاس بیشتر رویدادها در این دفتر روند توسعه شهرستان شتاب بیشتری می‌گیرد.

راه‌اندازی دفتر خبری رسانه ملی در لاهیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط‌ عمومی مرکز گیلان، حسن تقدس‌نژاد در مراسم افتتاح سومین دفتر خبری صدا و سیمای مرکز گیلان اظهار کرد: افتتاح این دفتر خبری اقدام مؤثر رسانه ملی برای اطلاع‌رسانی و انعکاس بیشتر رویدادها و مسایل و مشکلات مردم و کمک به شتاب گرفتن روند توسعه پایدار شهرستان لاهیجان است.

وی افزود: در تلاش هستیم تا با تجهیز کامل دفتر خبری لاهیجان این دفتر را به یکی از فعال‌ترین دفاتر خبری صدا و سیما در شهرستان‌ها تبدیل کنیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل نیز در این مراسم گفت: دفاتر خبری صداو سیما می‌توانند برای شناسایی و انعکاس توانمندی‌ها و مشکلات و نیز فراهم کردن زمینه‌های توسعه و آبادانی هر منطقه بسیار مؤثر باشند.

ایرج ندیمی تصریح کرد: با تعامل بیشتر دستگاه‌ها و نهادها با رسانه ملی می‌توان بسیاری از موانع توسعه گیلان را برداشت و زمینه شکوفایی بیشتر اقتصادی و فرهنگی این استان را فراهم کرد.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز گیلان نیز در این مراسم رسانه ملی را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست.

محسن نصرپور افزود: رسانه استانی کمک به توسعه همه جانبه گیلان را وجه همت خود قرار داده است و در این راستا توسعه دفاتر خبری می‌توانند زمینه‌ساز تحقق این هدف مهم باشند.

محمد علیزاده، فرماندار لاهیجان نیز در مراسم مذکور راه‌اندازی دفتر خبری این شهرستان را نشانه نگاه ویژه رسانه ملی به مناطق پر توان اقتصادی و فرهنگی دانست.

رضا کحالی شهردار و ابراهیم مهربان رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز هر یک آمادگی شهرداری و شورا برای تعامل با دفتر خبری صدا و سیما را اعلام کردند.

دفتر خبری لاهیجان در ساختمانی که شورای شهر و شهرداری در اختیار صدا و سیمای مرکز گیلان قرار داده است، راه‌اندازی شد. 

این دفتر رویدادهای خبری شرق گیلان به ویژه لاهیجان را پوشش می‌دهد و قرار است با اعتبار 2 میلیارد ریالی رسانه ملی و اعتبار 2 میلیارد ریالی شهرستانی، ساختمان جدید دفتر خبری لاهیجان با امکانات بیشتر در زمینی به مساحت 500 متر مربع ساخته شود.

پیش از این دفاتر خبری صدا و سیما در آستارا و فومن راه‌اندازی شده بود.

انتهای پیام/2300/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول