اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

ترویج فرهنگ عفاف جامعه را از آسیب‌های شوم مبری می‌دارد

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: چیزی که می‌تواند جامعه را از آسیب‌های شوم مبری داشته و آن را حفظ کند ترویج فرهنگ عفاف و تبیین ابعاد مختلف آن در جامعه است.

ترویج فرهنگ عفاف جامعه را از آسیب‌های شوم مبری می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی‌ پیش از ظهر امروز در همایش نقش حجاب در امنیت اجتماعی اظهار داشت: آگاهی یافتن از تاثیر حجاب و نقش آن در کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجب می‌شود راه حرکت جامعه را به سمت پیشرفت و تعامل هموار سازد به طوری که علاوه بر درک عمل آنها و پیشگیری و جلوگیری از ادامه یافتن آن عمل با ارائه راه‌حل‌هایی به سلامت جامعه کمک کند.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: چیزی که می‌تواند جامعه را از آسیب‌های شوم مبری داشته و آن را حفظ کند ترویج فرهنگ عفاف و تبیین ابعاد مختلف آن در جامعه است.

رئیس شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر ادامه داد: رعایت حجاب علاوه بر اینکه برای خود زنان ارزش به بار می‌آورد بلکه تاثیر بسزایی در محیط خانواده، اجتماع و ... دارد و همانگونه که رعایت آن به عنوان یک امر ضروری می‌تواند مفید باشد در حالی که عدم رعایت آن نیز پیامدهایی منفی را به همراه دارد.

این مسئول عنوان کرد: حجاب کلید حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی است که باید از سوی اقشار مختلف جامعه و زن و مرد رعایت شود تا شاهد رعایت شدن اصول اخلاقی و اسلامی در جامعه باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباداللهی در پایان سخنان خود گفت: حجاب و عفاف یک دستور دینی و الهی است و این امر یکی از مسائل مهم و کلیدی جامعه به شمار می‌رود و با بسیاری از مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پیوند خورده است.

انتهای پیام/62009/س10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول