اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

تشکیل شبکه نیکوکاری به ریاست کمیته امداد

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر تشکیل شبکه نیکوکاری تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ ادارات باید نهایت همکاری برای توسعه این شبکه را داشته باشند.

تشکیل شبکه نیکوکاری به ریاست کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی ادارات کهگیلویه و بویراحمد با موضوع بررسی سند کاهش فقر و توسعه مشارکت‌های مردمی به همت کمیته امداد و با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری و مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد.

محمدرضا باقرزاده در این نشست چند ساعته بر ضرورت همکاری روابط عمومی ادارات در رسیدگی به سند کاهش فقر و توسعه مشارکت‌های مردمی تاکید کرد و گفت: سیاست و هدف این بوده که 40 سازمان و مدیران روابط عمومی در راستای رسیدگی به این هدف به بحث و گفت‌وگو بنشینیم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به آمار ارائه شده کمیته امداد در حوزه مشارکت‌های مردمی، ایتام و حامیان اشاره و اذعان کرد: در بحث انفاق و احسان؛ بیشتر از آن چیزی که بیان شده اجرا شده است.

باقرزاده در ادامه با تاکید بر این‌که واسته‌های بین دستگاهی باید برداشته شود تا بتوان برای رسیدن به هدف واحد نتیجه خوبی به دست آورد، گفت: جلسه امروز تشکیل شد تا کمکی برای اهداف والای کمیته امداد باشد و دست به دست هم سند چشم‌انداز مدنظر را اجرا و عملی کنیم.

وی اذعان کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها در خصوص برنامه‌های مدون کمیته امداد و بررسی سند کاهش فقر و توسعه مشارکت‌های مردمی می‌تواند موثر واقع شود و هر اداره و نهاد بر اساس وظایف محوله برنامه‌ها را اجرا کند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سند کاهش فقر و توسعه مشارکت‌های مردمی در دستور کار روابط عمومی‌های ادارات و سازمان‌ها قرار گرفته شود.

این مسئول بر تشکیل شبکه نیکوکاری به ریاست کمیته امداد تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ ادارات باید نهایت همکاری برای توسعه این شبکه را داشته باشند و با هدفی واحد جهت ارتقا و پیشبرد اهداف آن حرکت کنند تا بتوان به هدف نهایی رسید.

باقرزاده تصریح کرد: کمیته امداد به دنبال حمایت دیگر نهادها و ادارات در راستای کمک‌ به جامعه هدف خود است تا بتواند حداقل نیازهای آن‌ها را برآورده کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود طرح‌هایی از جمله طاها، برکت و هبه کمیته امداد به نحو مطلوب‌تر با شرح کار آن‌ها ارائه شود تا بتوان به نحو مطلوب‌تری آن‌ها را در سطح ادارات و نهادها اجرایی کرد.

انتهای پیام/82011/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول