اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نقده خبر داد

ارائه بیش از یک‌میلیارد ریال تسهیلات برای مددجویان نقده‌ای

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نقده از ارائه بیش از یک میلیارد و 903 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی و توانمندسازی به مددجویان نقده‌ای در طول هشت ماه گذشته خبر داد.

ارائه بیش از یک‌میلیارد ریال تسهیلات برای مددجویان نقده‌ای

علی اژدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اشتغال‌زایی همواره یکی از اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی برای مددجویان بوده است که در این راستا کمیته امداد نقده نیز با ارائه تسهیلات و پشتیبانی از طرح‌های اشتغال‌زایی گام‌های موثری در جهت خودکفایی مددجویان برداشته است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نقده در طول هشت ماه گذشته بیش از یک میلیارد و 903 میلیون ریال در قالب وام برای طرح‌های مختلف خودکفایی و اشتغال مددجویان پرداخت کرده است.

اژدرزاده با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه کمیته امداد در راستای اشتغال و خودکفایی مددجویان از هزینه‌کرد آن برای ایجاد انگیزش در مددجویان نیز خبر داد و گفت‌: در این مدت 733 میلیون ریال برای اجرای طرح‌های کار انگیزی، 690 میلیون ریال برای اجرای طرح‌های خودکفایی و 480 میلیون ریال نیز برای اجرای طرح‌های توان‌افزایی در کمیته امداد نقده صرف شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نقده ادامه داد: هم اکنون 154 نفر از مددجویان نقده‌ای با استفاده از تسهیلات ارائه شده توسط کمیته امداد، مشغول اجرای طرح‌های خودکفایی هستند.

وی خاطرنشان کرد: 66 نفر نیز از وام‌های کار انگیزی بهره‌مند شده‌ و مشغول اجرای مقدمات طرح‌های خود هستند که 10 نفر دیگر نیز در مرحله اجرای طرح‌های توان‌افزایی قرار دارند.

اژدرزاده اذعان داشت: کمیته امداد همواره از اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی مددجویان استقبال کرده و آماده ارائه خدمات، در زمینه مشاوره اشتغال و یا دریافت تسهیلات اشتغال برای مددجویان علاقمند ورود به این زمینه است.

انتهای پیام/61006/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول