اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آستانه امامزاده عباس (ع) ساری خبر داد

امامزاده عباس (ع) ساری مجری طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی»

مدیر آستانه امامزاده عباس (ع) ساری گفت: امامزاده عباس (ع) ساری مجری طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» در شهرستان ساری شد.

امامزاده عباس (ع) ساری مجری طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی»

سید مجتبی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری گفت: با نظر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری یکی از مجریان طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» در مرکز استان مازندران شد.

مدیر آستانه امامزاده عباس (ع) ساری با بیان اینکه این آستانه بر سر راه زائران پیاده امام رضا (ع) قرار دارد،افزود: در این طرح زائرانی که در ایام ماه صفر با پای پیاده برای پابوسی و عرض ارادت به ساحت مقدس امام رضا (ع) مشرف می‌شوند در این آستانه سرویس خدماتی رایگان دریافت می‌کنند.

حسینی بیان کرد: دو باب اتاق با امکانات کامل برای زائران پیاده امام رضا (ع) در نظر گرفته شد تا در آسایش کامل باشند.

وی به اسکان رایگان زائران پیاده حرم امام رضا (ع) در امامزاده عباس (ع) ساری اشاره کرد و بیان داشت: پذیرایی،اهدای بسته‌های فرهنگی و بروشور،خدمات پزشکی رایگان و ارائه راهنمایی لازم از جمله خدمات این آستانه به زائران طرح «قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی» است.

حسینی از برپای ایستگاه همه واقف باشیم در امامزاده عباس (ع) ساری خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برای زائران پیاده امام رضا (ع) در این آستانه در نظر گرفته شده است.

مدیر آستانه امامزاده عباس (ع) ساری با اشاره به اینکه امامزاده عباس (ع) از اماکن مقدسه میقات الرضا (ع) است،افزود: این آستانه سالانه نزدیک به 2 میلیون زائر دارد که 70 درصد آن زائر حرم مطهر رضوی هستند.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول