اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

مسئولان برای رفع مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح اهتمام کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نیروهای مسلح در دوران خدمت خود از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکرده‌‌اند بنابر این اکنون باید مسئولان برای رفع مشکلات آنان اهتمام داشته باشند.

مسئولان برای رفع مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح اهتمام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین صبح امروز در دیدار با رئیس اداره کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان قزوین و جمعی از بازنشستگان نیروهای مسلح که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس توانستند از این خاک مقدس دفاع کنند که نباید آنها را فراموش کرد.

وی با اشاره به لزوم پیگیری این افراد افزود: مسئولان این اداره کل باید در راستای رفع مشکلات بازنشستگان نیروهای مسلح اقدامات لازم را به عمل آورند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: زمانی این افراد ارزشمند در نقاط مختلف استان قزوین و یا کشور مشغول خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران بودند و برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کردند.

باریک‌بین تصریح کرد: بنابر این مسئولان باید در این شرایط که آنها به دوران بازنشستگی رسیده‌اند، توجه بیشتری به مسائل آنان داشته باشند.

این مسئول ضمن تأکید بر اجرای برنامه‌های ترافیکی برای بازنشستگان ابراز کرد: با توجه به گزارش‌هایی که در مورد برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای بازنشستگان این اداره کل ارائه شد، مشخص است که برنامه‌های فرهنگی خوبی در این اداره کل برگزار می‌شود که جای تقدیر دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: برای اجرای برنامه‌های قرآنی باید برنامه‌ریزی دقیق و مدونی وجود داشته باشد زیرا با انس به قرآن است که بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

باریک‌بین به نقش قرآن در زندگی انسان‌ها اشاره کرد و گفت: قرآن کریم نقش مهمی در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کند و این نقش در زندگی نوجوانان و جوانان پررنگ‌تر است.

وی ادامه داد: اگر نسل جوان ما با قرآن ارتباط عمیق و دقیقی داشته باشند مشکلات آنان در سایه این ارتباط حل شده و به سعادت معنوی در دنیا و آخرت می‌رسند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم و منطبق بر ارزش‌های انسانی داشته باشیم و آحاد مختلف جامعه به سوی کمال و ترقی مادی و معنوی پیش روند تنها راه و بهترین راه پیاده کردن احکام و معارف و آموزه‌های قرآن کریم در جامعه است.

باریک‌بین اضافه کرد: آشنایی با قرآن و انس گرفتن با آیات نورانی آن و سپس جامه عمل پوشاندن آیات الهی راه منحصر به فرد صلاح و رستگاری و سعادت دنیا و آخرت ما است.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول