اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 400 شناگر در مشهد

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی شنای نیروهای مسلح برگزار می‌شود

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی شنای نیروهای مسلح کشور ویژه پیشکسوتان و بازنشستگان 14 تا 16 آبان در مشهد برگزار می‌شود.

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی شنای نیروهای مسلح برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره بازنشستگان نیروهای مسلح خراسان رضوی، مسئول ورزش اداره بازنشستگان نیروهای مسلح خراسان رضوی گفت: بیش از 400 شناگر در قالب 33 تیم از تمام استان‌های کشور برای شرکت در مسابقات این دوره اعلام آمادگی کرده‌اند.

محمد فهمیده افزود: شناگران کشور که از فردا وارد مشهد می‌شوند در سه ماده شامل کرال سینه، قورباغه و امدادی و در سه رده سنی 45 تا 50، 51 تا 56 و بالای 56 سال در استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد با هم رقابت خواهند کرد.

وی شرایط تیم شنای استان خراسان رضوی را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در دوره گذشته که اصفهان در مشهد به مقام قهرمانی رسید، تیم 12 نفره استان مقام پنجم مسابقات را کسب کرد که عملکرد راضی‌کننده‌ای برای میزبان مسابقات نبود.

مسئول ورزش اداره بازنشستگان نیروهای مسلح خراسان رضوی اظهار داشت: از آنجایی که می‌خواهیم میزبانی این مسابقات را برای مشهد حفظ کنیم امسال با قدرت بیشتری وارد عرصه شده‌ایم تا یکی از سکوهای اول، دوم و سوم را کسب کنیم.

فهمیده اضافه کرد: مهدی نعمانی، محمود صادق‌زاده، محمود جمالی، محمدحسین کمترین، ناصر حسینیان، سیدمجید طهانی، حسن تارزی و حمید قبادی به سرپرستی حسن رزاقی اعضای تیم امسال استان را تشکیل می‌دهند که پس از برگزاری‌ دو دوره مسابقات انتخابی شهری و استانی انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول