اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغ تخم‌گذار استان اصفهان:

تعیین قیمت برای تخم‌مرغ کار اشتباهی است

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغ تخم‌گذار استان اصفهان گفت: تعیین قیمت برای تخم‌مرغ کار اشتباهی است بلکه این موضوع وابسته به عرضه و تقاضا در بازار است.

تعیین قیمت برای تخم‌مرغ کار اشتباهی است

محمدرضا نقشینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با تعیین قیمت تخم‌مرغ، اظهار کرد: در حال حاضر تخم‌مرغ به صورت دانه‌ای با قیمت 320 تومان به تصویب رسیده است اما در بازار با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد.

وی افزود: با تعیین قیمت 320 تومان برای تخم‌مرغ، هر کیلو تخم‌مرغ باید با قیمت 5 هزار تومان به فروش برسد اما در حال حاضر در بازار با قیمت 3 هزار 200 تومان فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مرغ تخم‌گذار استان اصفهان با بیان اینکه تعیین قیمت برای تخم‌مرغ کار اشتباهی است، تصریح کرد: تعیین قیمت تخم‌مرغ در بازار وابسته به عرضه و تقاضا در بازار دارد.

وی خاطرنشان کرد: تعیین قیمت به این صورت تأثیری در بازار فروش تخم‌مرغ ندارد بلکه با افزایش قیمت‌ها تقاضا کاهش می‌یابد.

نقشینه بیان کرد: عید امسال تخم‌مرغ با قیمت هر کیلو یک هزار و 500 تومان به فروش رسید که تمام‌شده آن برای مرغدار 3 هزار تومان بود اما مرغدار نمی‌توانست قیمت را افزایش دهد.

وی افزود: با افزایش قیمت از سوی مرغداران مردم حاضر به خرید نمی‌شوند که گواه این موضوع است که عرضه و تقاضا در بازار تعیین‌کننده قیمت است و مرغدار نمی‌تواند تأثیری بر قیمت‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/63015/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول