اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

راه بقای دین بزرگداشت و ادامه راه شهداست

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا راه بقای دین را در گرو زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ادامه راه آنها دانست.

راه بقای دین بزرگداشت و ادامه راه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای پاسدار شهرستان اهر در سخنانی عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی را در عرصه‌های بین‌المللی و در بین مسلمانان جهان مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام برشمرد.

وی افزود: امروز بزرگ‌ترین وظیفه ما ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و پایداری به نسل جدید است که باید تلاش کنیم با ساز و کار مناسب این فرهنگ همچنین اهداف و آرمان‌های شهدا را به نسل جدید منتقل کنیم که در این راستا همه ما رسالت سنگینی در این خصوص بر عهده داریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: شهدا با الهام از سرور و سالار شهیدان در ترویج اسلام و پاسداری از اهداف عاشورا و نهضت کربلا گام برداشتند و این بزرگ‌ترین افتخار برای شهدا و خانواده‌های معظم آنهاست.

وی با اشاره به هفته بسیج، بسیجیان را سربازان ولایت و جان‌برکفان نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد که در تمام صحنه‌های انقلاب و در طول هشت سال دفاع مقدس وفاداری خود را با ایثار و از جان‌گذشتگی به نظام و اهداف والای شهدا اثبات کرده‌اند.

وی گفت: انقلاب اسلامی امروز نیز با عزت و برکت به فعالیت پربرکت خود ادامه می‌دهد و خوار دشمن دشمنان بوده و هست.

در ادامه این مراسم پس از سخنرانی حجت‌الاسلام ممی‌زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اهر، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در رثای شهدا و نهضت امام حسین(ع) مرثیه‌سرایی کردند و در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای پاسدار با اهدای لوح سپاه تقدیر شد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول