اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان:

فتنه 88 را بسیجیان خاموش کردند

فرمانده سپاه دامغان با بیان اینکه فتنه 88 را بسیجیان خاموش کردند گفت: بسیج متعلق به آحاد مردم است و همه باید در آن نقش ایفا کنند؛ چرا که رهبری بسیجی مایه عزت ملت ایران است.

فتنه 88 را بسیجیان خاموش کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، محمدرضا حسینی جمعه شب در جمع مردم شهیدپرور دامغان اظهار کرد: بسیجیان در تمام عرصه‏ها چه از لحاظ علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی الگو هستند.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) افزود: کسانی که فکر می‏کنند راه شهادت و شهید شدن از بین رفتنی است، در اشتباه هستند؛ چرا که کسانی در آینده راه آنها را ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه دامغان بیان کرد: بسیج وظیفه خود را در جنگ سخت به نمایش گذاشت و برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کرد و حفظ امنیت داخلی و فتنه داخلی 88 را همین بسیجیان خاموش کردند.

حسینی با اشاره به اینکه دستاوردهای بسیج در این چند سال دفاع برابر تهاجم بیگانگان کم‏نظیر است، افزود: گواه این مدعا، آمار شهدای بسیجی دامغان است که از مجموع 613 شهید، 500 نفر بسیجی هستند.

وی در ادامه به ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‏های بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی در بحث محرومیت‏زدایی از قبیل مدرسه‏سازی، راه‏سازی و خانه‏سازی فعالانه وارد میدان شده و در زمینه‏های درمانی، تأمین جهیزیه و سیسمونی برای افراد بی‏بضاعت پیشتاز بوده است.

فرمانده سپاه دامغان عنوان کرد: پروژه‏هایی از قبیل ساخت و تعمیر حسینیه، غسال‏خانه روستای حسینان، مسجد روستای طزره و شیراشیان به دست توانمند بسیجیان ساخته شده است.

حسینی بیان کرد: جنگ نرم یکی از ترفندهای دشمنان است و آنان دین و اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‏اند؛ بنابراین باید با استفاده از ظرفیت جوانان و پرداختن به فعالیت‏های فرهنگی و علمی هجمه‏های دشمنان در جنگ نرم را خنثی کنیم.

وی از جمله دستاوردهای بسیج را خنثی کردن شایعات و فتنه‏های مجازی، نشر و فرهنگ و ارزش‏های انقلاب در فضای سایبری و مجازی، وبلاگ‏نویسی دینی، اسلامی و مقابله با هر گونه عملیات روانی دشمن عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول