اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال

جدال ماهان تندیس قم با راه ساری برای بازگشت دوباره به اوج

تیم فوتسال ماهان تندیس قم این هفته در دیداری حساس از هفته دوازدهم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف تیم راه ساری می‌رود.

جدال ماهان تندیس قم با راه ساری برای بازگشت دوباره به اوج

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته دوازدهم از بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه چهاردهم آذر ماه با برگزاری یک مسابقه آغاز می‌شود، ولی مهم‌ترین بازی‌های این هفته روز جمعه پانزدهم آذر ماه به انجام می‌رسد و طی آن تیم‌های راه ساری و ماهان تندیس قم در قم مسابقه‌ای حساس و جذاب را برگزار می‌کنند.

تیم‌های نهم و دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در شرایطی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند که تیم ماهان تندیس قم یکی از تیم‌های ناکام فصل جاری این رقابت‌ها از 11 مسابقه گذشته خود 13 امتیاز کسب کرده و اکنون در رده نهم قرار گرفته است، اما تیم راه ساری از بازی‌های قبل خود 9 امتیاز به دست آورده است و رده دوازدهم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

ماهان تندیس قم در آخرین مسابقه خود قبل از این دیدار حساس، در شهر تهران با نتیجه دو بر یک برابر تیم بالانشین میثاق تهران تن به شکست داد و هم‌اکنون با چهار برد، یک تساوی و شش باخت همچنان امیدوارانه به موفقیت در بازی‌های آتی می‌اندیشد.

ماهان تندیس قم که در نیم فصل نخست لیگ امسال تا هفته چهارم یکی از تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال بود به نظر می‌رسد با بازگشت ستاره ملی‌پوش خود یعنی علیرضا وفایی و همچنین جدا شدن حاشیه‌ها از اطرافش می‌تواند در هفته‌های آتی نتایج بهتری بگیرد.

فوتسال قم بعد از کسب مقام نایب قهرمانی دوره چهارم ارم کیش با حسین شمس و همچنین مقام نایب قهرمانی دوره هفتم به رهبری سیدمهدی ابطحی سال گذشته با نام صبای قم و با تکیه بر درخشش بازیکنان سرشناسی همچون علی‌اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی و دیگر مهره‌های توانمند خود به عنوان یک مدعی شانس قهرمانی داشت اما در آخرین هفته قهرمانی را از دست داد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

بزرگ‌ترین دغدغه محسن حسن‌زاده بازیکن سابق ارم کیش قم، علم و ادب مشهد، پوشینه بافت قزوین، شهرداری ساوه و صبای قم که اکنون سرمربی تیم ماهان تندیس قم است در بازی با حریف مازندرانی، مصدومیت ملی‌پوش این تیم یعنی علیرضا وفایی است که به این بازی نخواهد رسید. مسابقه تیم‌های ماهان تندیس قم و راه ساری از هفته دوازدهم بازی‌های لیگ برتر فوتسال کشور روز جمعه پانزدهم آذر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و در این دیدار ماهان تندیس قم با امید به ناکامی تیم‌های بالاتر از خود و با انگیزه برتری در این دیدار، به بازگشت دوباره به بالای جدول و جمع مدعیان فعلی جدول رده‌بندی می‌اندیشد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول