اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب با حضور هزاران ورزشکار جانباز و معلول

پنجمین همایش پارالمپیک خراسان جنوبی برگزار شد

با حضور بیش از یک هزار نفر از ورزشکاران معلول و جانباز خراسان جنوبی، پنجمین همایش پارالمپیک استان برگزار شد.

پنجمین همایش پارالمپیک خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون استاندار خراسان جنوبی امشب در مراسم پنجمین همایش پارالمپیک این استان، اظهار داشت: جانبازان و معلولان در عرصه ورزش از توانایی و استعداد بالقوه خود با اتکال به عنایت الهی به طور شایسته‌ای استفاده می‌کنند که می‌تواند برای جامعه الگو و سرمشق باشد.

 

محمد علی گلستانی‌فرد با اشاره به حضور ورزشکاران جانباز و معلول در مسابقات ورزشی بین‌المللی، اذعان داشت: ورزشکار قهرمان ما در عرصه‌های ورزشی، نگاه‌های مردم سراسر جهان را به سوی خود جلب می‌کند و در حقیقت ترجمه‌ای از احساسات ملی و هویت اسلامی کشور و ملت ما را به تصویر می‌کشد.

 

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ورزش منظم نقش مؤثری در کاهش احساس افسردگی و ناتوانی ذهنی دارد، تصریح کرد: آموزش‌ها و رقابت‌های ورزشی وضعیت زندگی افرادی که دچار معلولیت‌های جسمی هستند را بهبود می‌بخشد و بر خانواده‌های آنها نیز تأثیر مثبت می‌گذارد.

 

گلستانی‌فرد بیان داشت: ممکن است در ورزش جانبازان و معلولان ما کمبودهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشد و در رقابت‌های بین‌المللی دچار نقص‌های تجهیزاتی باشیم، اما اعتماد به نفسی که ورزشکاران باغیرت ما بر اثر آموزه‌های دینی و اسلامی به دست آورده‌اند، گوی سبقت را از حریفان ربوده و مدال‌های رنگارنگی را برایمان به ارمغان آورده‌اند.

 

وی، وضعیت ورزش خراسان جنوبی را مطلوب دانست و یادآور شد: برگزاری چنین همایش‌های فرهنگی ورزشی در معرفی جایگاه ورزش استان به جامعه نقش سازنده‌ای دارد که لازم است مسئولان نیز مساعدت و همکاری لازم داشته باشند.

انتهای پیام/69014/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول