اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم رقابت‌های لیگ فوتسال قزوین

نمایندگان البرز صدرنشینی را تصاحب کردند

در هفته دوم رقابت‌های لیگ فوتسال استان قزوین نمایندگان البرز صدرنشینی این رقابت‌ها را تصاحب کردند.

نمایندگان البرز صدرنشینی را تصاحب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته دوم رقابت‌های لیگ فوتسال استان قزوین درحالی پیگیری شد که این نمایندگان البرز بودند که صدرنشینی هفته دوم لیگ فوتسال این استان را تصاحب کردند.

تیم فوتسال شهید روشن‌طلب محمدیه درحالی میزبان تیم فدک یوزباشچای بود که در پایان موفق شد با نتیجه مقتدرانه چهار بر یک میهمان خود را از پیش‌رو بردارد و عنوان صدرنشینی گروه الف این مسابقات را به دست آورد.

اما از گروه دوم این مسابقات نیز تیم علم و ادب الوند درحالی مقابل استقلال دیگر همشهری خود به میدان رفت که در پایان موفق شد با نتیجه نزدیک سه بر دو این حریف را از پیش‌رو بردارد و صدرنشینی گروه دوم این مسابقات را تصاحب کند.

محمدابراهیم شوشتری مسئول کمیته فوتسال استان قزوین در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: در سایر دیدارهای این هفته از مسابقات تیم مقاومت قزوین با نتیجه سنگین پنج بر یک شهد‌آرای کاسپین پیریوسفیان را از پیش‌رو برداشت و شهید حسامی آبیک با نتیجه پنج بر سه مقابل تیم مشاور املاک بیگدلی تاکستان به برتری رسید.

وی ادامه داد: تیم پردیس قزوین نیز با نتیجه دو بر یک مقابل سرو محمدیه به برتری دست پیدا کرد و در نهایت دیدار تیم‌های پرشین‌تات تاکستان با نگین‌حصار محمدیه با نتیجه تساوی سه بر سه به پایان رسید.

شوشتری افزود: تیم‌های شهید روشن‌طلب محمدیه، مقاومت قزوین و شهید حسامی آبیک از گروه (الف) و تیم‌های علم و ادب الوند، پرشین‌تاک تاکستان و استقلال الوند نیز درگروه (ب) رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

مسئول کمیته فوتسال استان قزوین اضافه کرد: مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قزوین با حضور شش تیم در دو گروه سه تیمی برگزار می‌شود.

شوشتری با مطلوب ارزیابی کردن سطح این دوره از رقابت‌های لیگ فوتسال استان قزوین تصریح کرد: استعدادهای خوبی در فوتسال این استان وجود دارد که رقابت‌های لیگ فضای مناسبی برای شکوفایی این استعدادها است.

انتهای پیام/77004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول