اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

یادواره شهدای دانش‌آموز فردوس برگزار شد

یادواره شهدای دانش‌آموز هنرستان شهید باهنر فردوس با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر فردوسی با شکوه خاصی برگزار شد.

یادواره شهدای دانش‌آموز فردوس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس عصر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز هنرستان شهید باهنر فردوس اظهار کرد: در بررسی وصیت‌نامه شهدا، پیام‌های ارزشمندی استخراج می‌شود که این پیام‌ها باید به نسل جوان منتقل شود.

سیدمهدی علی‌پرست افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه و توجه به تحصیل از مهم‌ترین پیام‌های شهداست که در وصیت‌نامه همه شهدا به آن اشاره شده است.

این مسئول تصریح کرد: در راس نظام ما ولایت فقیه قرار دارد و برای همین است که ما با صلابت پیش می‌رویم و هیچ وقت ضربه نمی‌خوریم.

علی‌پرست یادآور شد: امروز مشکلات، بی‌نظمی‌ها و ترورهایی که گریبانگیر کشورهای حوزه خلیج فارس است به سبب عدم وجود ولایت، عدم وحدت و اتحاد بین مسئولان، نخست وزیر و پارلمان این کشورهاست.

وی گفت: ایران اسلامی باید نیروی انسانی قوی داشته باشد تا بتواند در برابر ابرقدرت‌ها و توطئه‌های استکبار بایستد و همه کشورهای جهان از علم و دانش ایران در هراس باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش فردوس افزود: ما به دنبال بمب اتم نیستیم چراکه معتقدیم هر بسیجی در کشور ما به منزله یک بمب هسته‌ای است که می‌تواند با علم و دانش در برابر همه ابرقدرت‌ها قد علم کند.

رنگ شهدا رنگ خدایی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس نیز به بیان خصوصیات شهدا از زبان پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و افزود: باید خصوصیات شهدا را مورد توجه قرار داد و به عنوان الگو و سبکی برای زندگی‌مان در نظر بگیریم.

حجت‌الاسلام مهدی غلامی یادآور شد: وفاداری به دین، ولایت، میهن و اسلام از جمله ویژگی‌های شهداست که این وفاداری به شهدا رنگی خدایی بخشید و حاضر بودند برای خدا و دین خدا، جان خود را نیز فدا کنند.

وی اطاعت‌پذیری، تقوا، ایمان به هدف و خداجویی را از دیگر خصوصیات شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا با ولایت‌پذیری محض به دنبال لقاءالله بودند و ذره‌ای به هدف خود شک نداشتند.

یادواره شهدای دانش‌آموز فردوس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره 12 شهید دانش‌آموز هنرستان شهید باهنر فردوس برگزار شد

انتهای پیام/69007/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول