اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

فعالیت 110 امام جماعت در مدارس جیرفت

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: در مدارس این شهرستان، 110 امام جماعت داریم که بحث نماز را ترویج می‌دهند.

فعالیت 110 امام جماعت در مدارس جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی‌اکبر علیدادی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اقدامات این نهاد در مسائل تربیتی اظهار داشت: 110 معاون آموزشی، 90 مربی پرورشی، 90 مربی ورزش، 40 مربی بهداشت و 80 مشاور در مسائل دینی و تربیتی آموزش و پرورش جیرفت فعال هستند.

وی افزود: اولویت کار پرورشی ما نماز، قرآن و عترت است و مهم‌ترین کاری که در سال جاری در این راستا انجام شد از ابتدای مهر ماه سال جاری زنگ نماز نواخته می‌شود و وقت نماز مدارس، 30 دقیقه تعیین شده که در همه مدارس رعایت می‌شود.

علیدادی با بیان اینکه در مدارس 110 امام جماعت داریم که بحث نماز را ترویج می‌دهند، تصریح کرد: در زمینه فعالیت‌های قرآنی، 15 نیروی متخصص قرآنی در مدارس استخدام شدند و در 15 مدرسه ابتدایی مسائل قرآنی را از پایه دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به تکمیل اردوگاه منطقه دلفارد برای استفاده اردوهای تابستانی دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: سال گذشته 40 دانش‌آموز در شهرستان جیرفت در مسابقات معارف اسلامی رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: یک‌چهارم وقت دانش‌آموزان در مدارس می‌گذرد و وضعیت پرورشی جیرفت در سطح استان و کشور جایگاه خوبی دارد.

انتهای پیام/80002/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول