اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه صورت می‌گیرد

پیش‌بینی راه‌اندازی 215 سالن و استخر ورزشی در استان اصفهان

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت اداره ‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر پیش‌بینی شده است که 215 سالن و استخر ورزشی تا پایان برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه در استان اصفهان راه‌اندازی شود.

پیش‌بینی راه‌اندازی 215 سالن و استخر  ورزشی در استان اصفهان

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه توسعه فضا‌های ورزشی برای دانش‌آموزان در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد، اظهار کرد: امسال احداث و راه‌اندازی فضا‌های ورزشی را در استان پیش‌بینی کرده‌ایم، اما تحقق این موضوع در گروی تأمین اعتبارات مورد نیاز آن است.

وی با بیان اینکه در سال 1388، هشت سالن ورزشی و پنج باب زمین چمن مصنوعی در استان احداث و راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: در سال 1389، 14 سالن ورزشی و پنج باب زمین چمن مصنوعی و در سال 1390 نیز چهار سالن ورزشی و سه باب زمین چمن مصنوعی در استان راه‌اندازی شده است.

معاون تربیت‌ بدنی و سلامت اداره ‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در سال گذشته نیز 9 سالن ورزشی، یک استخر و 13 زمین چمن مصنوعی در استان احداث و راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر پیش‌بینی شده است که 215 سالن و استخر ورزشی تا پایان برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه در استان اصفهان راه‌اندازی شود، ادامه داد: تمام فضا‌های ورزشی احداث شده در استان دارای استاندارد‌های قانونی هستند.

داوری با اشاره به اینکه سالن‌های ورزشی در سه قالب راه‌اندازی می‌شوند، تاکید کرد: بخشی از این فضا‌ها به صورت آموزشگاهی و درون‌مدرسه‌ای، بخشی از سالن‌ها نیز به صورت بین‌مدرسه‌ای و بخشی دیگر از پروژه‌های ورزشی آموزشگاه نیز به صورت مسابقاتی راه‌اندازی می‌شوند.

وی به تعداد فضا‌های ورزشی موجود در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 62 باب سالن سقف بلند، 41 باب سالن سقف کوتاه، 45 باب زمین چمن مصنوعی و طبیعی، سه باب استخر در حال بهره‌برداری و یک استخر در حال افتتاح در استان اصفهان وجود دارد.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول