اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی اعلام کرد

پیشرفت 90 درصدی ساختمان خانه رسانه ارومیه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: خانه رسانه ارومیه در حال حاضر از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.

پیشرفت 90 درصدی ساختمان خانه رسانه ارومیه

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: خانه رسانه ارومیه در خیابان برق جنب دانشگاه فرهنگ و هنر در حال احداث است.

وی با بیان اینکه این مجموعه از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و مراحل پایانی را طی می‌کند، گفت: انجمن خبرنگاران، خانه مطبوعات و تشکل‌های مطبوعاتی در این مجموعه مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این مجموعه کارگاه‌های آموزشی، سالن‌های همایش و اتاق‌های اداری پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: در جنب خانه رسانه ارومیه ساختمان اداری کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال احداث بوده که از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: ساختمان اداری کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی و خانه رسانه ارومیه دو ساختمان دوقلو در کنار یکدیگر بوده که همانند خانه رسانه و مطبوعات بوده که مراحل پایانی را طی می‌کند و در حال اتمام است.

کریمی ابراز داشت: یادمان شیمیایی شهدای سردشت نیز از دیگر پروژه‌ها بوده که این یادمان مجموعه فرهنگی است و مراحل طراحی انجام شده و در حین اجرای عملیات است که سازمان زمین و مسکن شهرسازی این کار را انجام می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: از دیگر پروژه‌هایی که پی‌گیری می‌شود کلنگ‌زنی و ایجاد مجتمع فرهنگی و هنری ماکو بوده که اگر زمین آن کلنگ‌زنی شود مراحل دیگر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/61005/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول