اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اخذ اعتبارات و حل مشکل آب‌های سطحی

جلسه‌ شورای شهر با حضور نمایندگان مردم آبادان برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از برگزاری جلسه‌ شورا با حضور نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس به منظور اخذ اعتبارات و حل مشکل آب‌های سطحی در این منطقه خبر داد.

جلسه‌ شورای شهر با حضور نمایندگان مردم آبادان برگزار می‌شود

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: جلسه علنی شورای اسلامی شهر با توجه به اهمیت موضوع آبگرفتگی معابر در سطح شهر روز گذشته برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، جمعی از مسئولان شهری و مردم و البته اصحاب رسانه حضوری فعال داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: تاکنون دو جلسه رسمی در شورا و سه جلسه در شهرداری در این خصوص برگزار شده است و شورای شهر به منظور آگاهی و اطلاع رسانی از وضعیت موجود و پیگیری و جمع‌بندی اقدامات انجام شده جلسه علنی اخیر با حضور مردم و رسانه‌ها را در خصوص آبگرفتگی معابر برگزار کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به مصوبات جلسات گذشته بحث لایروبی مجدد انهار و کانال‌های سطح شهر در حال انجام است ادامه داد: از 200 میلیون تومانی که در جلسه قبل در خصوص خرید لوله آزبست سایز 500 مصوب شده بود در تعدادی از نقاط بحرانی شهر پس از بارندگی کار گذاشته شده است.

بهشتی همچنین عنوان کرد: همچنین بودجه کل روگذر میدان طیب نزدیک به 20 میلیارد ریال به پروژه‌های آب‌های سطحی تخصیص داده شد.

وی اضافه کرد: خرید دستگاه‌های پمپاژ و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید بر اساس طرح مطالعاتی مشاور نیز از دیگر مصوباتی‌ست که در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان خاطرنشان کرد: در پایان جلسه نیز مقرر شد به منظور اخذ اعتبارات و حل مشکل آب‌های سطحی جلسه‌ای در این خصوص با نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول