اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

فتنه‌گران در 16 آذر به دنبال متزلزل کردن نظام بودند

امام جمعه بابل گفت: فتنه‌گران در 16 آذر سال 88 درصدد متزلزل کردن ارکان نظام بودند.

فتنه‌گران در 16 آذر به دنبال متزلزل کردن نظام بودند

حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: یکی از حوادث خطرناک در چند سال گذشته جریان فتنه 16 آذر بود، فتنه‌ای که فتنه‌گران به بهانه انتخابات درصدد بودند از این قضیه بهره گرفته و با کمک کشورهای غربی ضربه سنگینی به پیکر نظام اسلامی وارد کنند.

وی افزود: تجربه‌ای که در کشورهای مختلف از جمله گرجستان با انقلاب مخملی پیاده و موفق شد.

روحانی با اشاره به اینکه فتنه‌گران درصدد برآمدند با تمسک و تقلب در انتخابات به ایجاد آشوب در کشور اقدام کنند، ابراز داشت: این کار با هدف ضربه نهایی بر اعتلای نظام از طریق اجتماعی بود.

وی با بیان اینکه با وجود روشن بودن فتنه و با توجه به اینکه عاملان فتنه آگاهانه و معتمدانه در راس جریان فتنه قرار گرفتند، اما برخی‌ها درصدد هستند این فتنه را ناآگاهانه جلوه دهند،تصریح کرد: ظواهر و حقایق امر نشان می‌دهد این فتنه عامرانه و معتمدانه برای رسیدن به قدرت انجام شد تا با ایجاد آشوب ارکان نظام را متزلزل کنند.

امام جمعه بابل با اعلام اینکه در دست‌های پنهان و پیدا این فتنه عناصری وارد میدان شدند که اصلا انسان انتظار حضور در عرصه تقابل با نظام را در آنها نداشت،گفت: دشمنان با تمام جریانات دست به دست هم داده و از وجود رسانه‌ها بهره گرفتند تا ضربه خود را به نظام اسلامی وارد کنند.

روحانی در پایان یادآور شد: تمام فتنه‌ها و دسیسه‌های انجام شده با لطف خدا خنثی شد و حضور قدرتمندانه مردم سبب شد چشم فتنه از فتنه بیرون بیاید و برای همیشه زمینه سرافکندگی و رسوایی آنها فراهم شود.

انتهای پیام/86009/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول