اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری اصفهان:

دستگاه‌های اجرایی زمینه تحقق حماسه اقتصادی را مهیا کنند

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: دستگاه‌های اجرایی زمینه تحقق حماسه اقتصادی را مهیا کنند.

دستگاه‌های اجرایی زمینه تحقق حماسه اقتصادی را مهیا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، محمدعلی طرفه در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب شهر زاینده‌رود، اظهار داشت: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است که خوشبختانه حماسه سیاسی در سال جاری در ابعاد داخلی و خارجی به وقوع پیوست.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بستر تحقق حماسه سیاسی را در کشور فراهم ساخت و موفقیت‌های اخیر در حوزه سیاست خارجی منجر به تحقق حماسه سیاسی در بعد خارجی شد.

معاون عمرانی استاندار اصفهان در مورد تحقق حماسه اقتصادی، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی درصدد هستند با همکاری مردم زمینه تحقق حماسه اقتصادی را مهیا سازند.

طرفه با اشاره به آغاز اجرای عملیات احداث شبکه جمع‌آوری و خط انتقال فاضلاب شهر زاینده‌رود، اذعان داشت: برای اولین بار در کشور تأمین اعتبار اجرای پروژه‌ای به این شیوه صورت می‌گیرد به طوری که طی توافق‌نامه‌ای مقرر شد، بخش خصوصی با بهره‌گیری از پساب تولیدی در شرکت آب و فاضلاب احداث 51 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر و 240 کیلومتر شبکه فاضلاب در لنجان را اجرا کنند و انتظار می‌رود با الگوبرداری از چگونگی اجرای این طرح، شاهد اجرای شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب در نقاطی از استان که فاقد این‌گونه خدمات زیربنایی هستیم، باشیم، چراکه یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی مشارکت همگانی در اجرای پروژه است که این مهم در نهایت ارتقاء سطح خدمات را به همراه دارد.

انتهای پیام/2301/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول