اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باشگاه دبیری تبریز از حماسه‌سازان آذری‌زبان ملبورن تجلیل کرد

باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری تبریز از حماسه‌سازان آذری‌زبان تیم ملی ایران در ملبورن استرالیا تجلیل به عمل آورد.

باشگاه دبیری تبریز از حماسه‌سازان آذری‌زبان ملبورن تجلیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری تبریز،  تیم ملی ایران در 8 آذر 1376 با تساوی 2 بر 2 مقابل استرالیا و با توجه به مساوی یک بر یک در تهران به جام جهانی 1998 فرانسه صعود کرد.

این در حالی بود که تیم ملی ایران تا دقیقه 75 دو بر صفر از استرالیا عقب بود و ظرف چهار دقیقه با گل‌های کریم باقری و خداداد عزیزی بازی به تساوی کشیده شد.

به مناسبت سالگرد این بازی تاریخی، باشگاه دبیری تبریز از حماسه‌سازان آذری تیم ملی وقت علی دایی، کریم باقری، سیروس دین‌محمدی، حمید استیلی، مهدی پاشازاده و علی‌اکبر استاداسدی تجلیل به عمل آورده و لوح تقدیر و هدایایی به بازیکنان فوق اهدا شد.

همچنین از اسماعیل حلالی و علیرضا اکبرپور نیز که در مراحل مقدماتی این مسابقات پیراهن تیم ملی را بر تن کرده بودند، تقدیر و تشکر شد.

در حاشیه این مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال تبریز نیز گنجانده شده بود و همچنین از عشقعلی که از زحمتکشان سال‌های دور فوتبال تبریز بود، نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با حضور منادی و مهندس سعیدی نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی، صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز، سردار عزیز محمدی نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال، نواداد مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و همچنین عده‌ای از بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه و تعداد کثیری از پیشکسوتان فوتبال، مربیان و بازیکنان تیم‌های مختلف و خبرنگاران به میزبانی باشگاه دبیری در هتل شهریار تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/60002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول