اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان اعلام کرد

پیگیری راه‌اندازی سامانه دیجیتال در شهرستان‌های جنوبی کرمان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بهره‌مندی از سامانه دیجیتال را حق مردم همه مناطق استان کرمان دانست و گفت: پیگیر راه‌اندازی سامانه دیجیتال در شهرستان‌های جنوبی استان هستیم.

پیگیری راه‌اندازی سامانه دیجیتال در شهرستان‌های جنوبی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون با مشارکت فرماندار‌ی‌ها، 14 شهرستان استان زیر پوشش سامانه دیجیتال قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه حدود یک‌پنجم هزینه راه‌اندازی سامانه دیجیتال را فرمانداری‌ها تامین می‌کنند، عنوان کرد: راه‌اندازی این سامانه برای مردم پنج شهرستان جنوب کرمان جزو پیگیری‌های اولیه صدا و سیمای مرکز کرمان بوده، اما همراهی مسئولان این منطقه با این طرح کافی نیست.

موسوی بیان داشت: در تیر ماه امسال فرمانداران پنج شهرستان جنوبی استان تصویب کردند، طی یک هفته مبالغ تعیین شده را به حساب شرکت سازنده فرستنده‌ها واریز کنند، اما تاکنون به این تعهد عمل نکرده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه مبلغ مورد توافق خیلی کمتر از مبالغ دیگر شهرستان‌هایی است که سامانه دیجیتال در آنها راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: فرمانداران شهرستان‌های جنوبی مبلغ مورد تعهد خود را در اعتبارات استانی سال 92 پیش‌بینی کردند که این اعتبارات نیز فوری پرداخت نمی‌شود و طبق سال گذشته فقط 10 تا 20 درصد آن محقق می‌شود.

موسوی بهره‌مندی از سامانه دیجیتال را حق مردم همه مناطق استان کرمان دانست و گفت: پیگیر راه‌اندازی سامانه دیجیتال در شهرستان‌های جنوبی استان هستیم.

انتهای پیام/80007/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول