اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 16 آذر روز دانشجو

یادواره شهدای دانشجو در محلات برگزار می‌شود

فرماندار محلات از برگزاری یادواره شهدای دانشجو همزمان با 16 آذر روز دانشجو در این شهرستان خبر داد.

یادواره شهدای دانشجو در محلات برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، غلامعلی یارمحمدی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانشجو با همکاری دانشگاه‌های سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 16 آذر نماد عدالت‌خواهی و آزاداندیشی جامعه دانشگاهی در مبارزه با استکبار و استعمار جهانی و تبلور باورها و ارزش‌های اسلامی دانشجویانی است که عزت نفس و آزادگی را به نسل‌های بعد از خود آموختند.

فرماندار محلات بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های 16 آذر تاکید کرد و ادامه داد: پیام شانزدهم آذر و نقش برجسته جنبش دانشجویی به حدی روشن است که دانشجوی و‌لایت‌مدار ایرانی با شناخت عمیق از سیاست‌های استعماری غرب و درک صحیح از شرایط دنیای امروز پس از نزدیک به 60 سال از آن واقعه تاریخی توانسته است در سایه سار نظام جمهوری اسلامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب و قله‌های رفیع علم و فناوری را یکی پس از دیگری فتح کند.

یارمحمدی با بیان اینکه دانشجویان در دوران انقلاب،‌ هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با استکبار و در تمامی عرصه‌ها حضوری فعال داشته و از تاثیرگذارترین اقشار جامعه به شمار می‌روند، گفت: دانشجویان با پیروی از رهبر معظم انقلاب همواره در خط اول مبارزه با استکبار بوده و اجازه نداده‌اند که دشمنان از آنان استفاده ابزاری به عمل آورند.

وی اظهار داشت: دانشجویان بیدار و آگاه ایران اسلامی پیوسته در سنگر تولید علم و دانش موجب افتخار و عزت ‌ایران اسلامی‌ شده‌اند و این دانشجویان هستند که با تولید علم و دانش موجبات قطع‌ وابستگی کشور را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/87003/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول