اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری خبر داد

قول همکاری وزارت کشور در جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر ساری

شهردار ساری گفت: استانداری و وزارت کشور قول دادند که در جمع‌آوری آب‌های سطح شهر ساری مانند شهر نکا به ساری نیز توجه شود.

قول همکاری وزارت کشور در جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی عبوری ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: تعامل و تفاهم خوبی بین شهرداری و اعضای شورای شهر ساری حاکم است.

وی یکی از معضلات مهمی که شهرداری در حال حاضر با آن مواجه هست را باز پرداخت وام 30 میلیاردی اعلام کرد و گفت: سود بانکی این وام معضلی جدی برای شهرداری ساری است.

شهردار ساری به اقدامات انجام شده در سطح شهر ساری اشاره کرد و گفت: میانگذر شمالی امیر مازندرانی از سال 61 در ساری مطرح شد که این امر در حال حاضر در ساری در حال اجرایی شدن است.

این مسئول تصریح کرد: در بحث زمان‌بندی برای اجرای این پروژه جلو هستیم و برای اجرای این پروژه 40 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که طول این پروژه 2 هزار و 700 متر است که حدود هزار و 200 متر این پروژه آزادسازی شد که در حال اجرای زیر ساخت آن هستیم.

عبوری از رایزنی‌های انجام شده برای رفع مشکل کمربندی ساری خبر داد و گفت: مبلغی برای تملکات این پروژه با دستور وزیر راه و شهرسازی اختصاص داده شد.

وی به اقدامات انجام شده توسط شهرداری برای تکمیل پروژه ذغال‌چال ساری نیز اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه ذغال‌چال ساری از آروزهای دیرینه مردم مرکز استان مازندران است.

شهردار ساری ادامه داد: براساس برنامه قرار بود این پروژه با اعتبارات شرکت نفت در ساری احداث شود که شرکت نفت از مبلغ 15 میلیارد اعتباری که باید اختصاص می‌داد تنها 3 میلیارد تومان در اختیار مسئولان شرکت مجری طرح قرار داد.

وی بیان داشت: این پروژه در هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول به اقدامات انجام شده برای احداث پل کابلی داراب نیز اشاره کرد و گفت: براساس برنامه این پل 9 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از فراهم کردن ورود سرمایه‌گذار برای احداث پارک بازی مناسب در شهر ساری خبر داد و گفت: پیمانکار و سرمایه‌گذار این طرح در هفته آینده وارد شهر ساری می‌شود.

عبوری در حال حاضر دیگر معضل اصلی شهر ساری را آبگرفتگی معابر اعلام کرد و بیان داشت: به حریم رودخانه‌های شهر ساری تجاوز شد و در برخی مسیرها حریم رودخانه‌های شهر ساری کم شد.

وی با اشاره به فوت یکی از هموطنان ما در روزهای پرباران دو هفته گذشته اشاره کرد و گفت: استانداری و وزارت کشور قول دادند که در جمع‌آوری آب‌های سطح شهر ساری مانند شهر نکا به ساری نیز توجه شود.

عبوری به پیگیری‌های انجام شده برای انتقال دستگاه‌های اداری استان مازندران به خارج از شهر ساری نیز اشاره کرد و گفت: این طرح از مصوبه سفر دولت به مازندران است که با اجرای شدن آن مشکل ترافیک ساری تا حدودی رفع می‌شود.

انتهای پیام/86004/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول