اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

بهره‌مندی از ظرفیت توریستی تویسرکان کار بیشتری نیاز دارد

فرماندار تویسرکان گفت: شهری سرکان با سابقه نیم قرن فعالیت شهرداری، برای بهره‌مندی از ظرفیت توریستی و گردشگری نیازمند کار بیشتری صورت گیرد.

بهره‌مندی از ظرفیت توریستی تویسرکان کار بیشتری نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکائی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار سرکان، اظهار کرد: شهری مثل سرکان با سابقه نیم قرن فعالیت شهرداری می‌طلبد برای بهره‌مندی از ظرفیت توریستی و گردشگری کار بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: سرکان به واسطه اقلیم خود و قرار گرفتن در کمربندی سبز، بهترین بستر برای جذب سرمایه به این شهر است که البته تحقق این امر به منظور معرفی توانمندی‌های همتی وافر را می‌طلبد.

فرماندار تویسرکان با تقدیر از عملکرد خوب شهردار شهر سرکان، افزود: شهرداری با توجه به وضعیت اعتبارات در یک برنامه مدون با امکانات در دسترس اقدامات مطلوبی را به مردم سرکان عرضه کرده است.

وی با اشاره به احداث کمر‌بندی شهر سرکان با پیشرفت 60 درصد، ابراز کرد: احداث کمربندی با تملک 12 باغ به مساحت 11.218 هکتار و هزینه صرف شده بالغ بر 161 میلیون 500 هزار تومان در حال انجام است.

شرکائی خاطرنشان کرد: احداث پل کمربندی با سازه قوسی و اعتبار 165 میلیون و 600 هزار تومان با پیشرفت 85 درصد، آبراهه و عملیات آتشباری مسیر کمربندی با 58 میلیون و 900 هزار تومان، ساماندهی آرامستان به وسعت 2 هزار متر مربع، ساماندهی گلزار شهدا با 42 مزار با هزینه 85 میلیون تومان بخشی از اقدامات انجام شده توسط شهرداری عملیاتی شد.

وی در بخش دیگر با اشاره به حذف تجمیع عوارض در شهرداری‌ها خطاب به مدیرکل دفتر امور شهری استانداری همدان، گفت: با حذف تجمیع عوارض دست شهرداری‌ها برای انجام امور مربوطه بسته شده است.

فرماندار تویسرکان تاکید کرد: شهرداری سرکان امروز با برنامه‌ریزی و به کار بستن راهکارهای کارآمد در صرفه‌جویی و استفاده بهینه از داشته‌ها عملکردی قابل توجه داشته است.

وی بیان کرد: امیدواریم با تخصیص مبلغ مصوب شده شهر سرکان در کمیته برنامه‌ریزی شاهد تحولاتی عظیم در این شهر توریستی باشیم.

شرکائی با معرفی شهردار جدید سرکان، افزود: مسعود حمزه‌ای به واسطه سابقه خوب خود در حوزه مدیریتی و اجرایی در اداره شهر توانمند عمل خواهند کرد.

وی مدیریت کاربردی و ارائه برنامه‌ای کارشناسانه را برای رشد روزافزون سرکان یک ضرورت دانست و تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری در راستای شکوفا شدن شهر و ورود سرمایه‌گذاران برای توسعه در تعامل و همکاری دوسویه باید وارد کار شوند.

رئیس شورای شهری همدان نیز همکاری و تعامل را راهکاری در راستای پیشرفت دانست و گفت: در این سال‌ها شورای اسلامی شهر و شهرداری سرکان با وحدت و تعامل توانسته موفق عمل کند.

جعفر مهدیون افزود: شورای اسلامی سرکان امسال با عضویت حداکثری جوان فعالیت خود را آغاز کرده که امیدواریم با نبوغ و خلاقیت خاص خود بتوانند اهرم مؤثری برای شکوفای شهر باشند.

وی با تقدیر از عملکرد شهرداری، تاکید کرد: شوراهای اسلامی باید مطالبه‌گر بوده و مسائل و مشکلات را بیان و پیگیر حل آن باشند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول