اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بیرجند خبر داد

عضویت 2500 پژوهشگر در هیئت علمی دانشگاه بیرجند

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: تعداد 2 هزار و 500 پژوهشگر از کارشناسی‌ارشد و دکتری در هیئت علمی دانشگاه بیرجند عضو هستند.

عضویت 2500 پژوهشگر در هیئت علمی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌رضا میری ظهر امروز در جمع مسئولان و اساتید دانشگاه‌ها با اشاره به تعداد کد رشته‌های موجود در دانشگاه بیرجند اظهار داشت: هم‌اکنون 130 کد رشته کارشناسی‌ارشد در این دانشگاه وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین دانشجویان می‌توانند در 33 کد رشته دکتری این دانشگاه تحصیل کنند.

رتبه متوسط کشوری دانشگاه بیرجند در جذب دانشجو

رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به جایگاه بیرجند اذعان داشت: با توجه به جایگاه این منطقه تعداد 2 هزار و 500 پژوهشگر از کارشناسی‌ارشد و دکتری در هیئت علمی عضو هستند.

میری رتبه دانشگاه بیرجند را از نظر جذب دانشجو در بین دانشگاه‌‌های کشور رتبه متوسط دانست و یادآور شد: همچنین از نظر تعداد فارغ‌التحصیلان در بین دانشگاه‌های کشور رتبه زیر 10 را دارا هستیم.

وی با بیان اینکه تمامی مسئولان در برگزاری این کنفرانس ما را همراهی کرده‌اند، متذکر شد: برگزاری این همایش‌ها سبب آشنایی بیشتر دانشجویان تحصیلات تکمیلی با فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشجویان سایر دانشگاه‌ها می‌‌شود.

آزمایشگاه نانو بیرجند در کشور شناخته شده است

رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به حوزه فیزیک این دانشگاه تصریح کرد: در مقطع دکتری در قالب شاخه‌های مختلف این رشته دانشجو داریم.

میری با بیان اینکه تلسکوپ رصدخانه دکتر مجتهدی توسط یک خیر اهدا شده است، اضافه کرد: دانشجویان به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته نجوم و اخترشناسی می‌توانند از این رصدخانه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه نانو آزمایشگاه مرجع در دانشگاه بیرجند وجود دارد، خاطر نشان کرد: این آزمایشگاه در سطح کشور شناخته شده است.

انتهای پیام/69010/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول