اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

کشورهای اسلامی تفکرات دینی را توسعه دهند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشورهای اسلامی باید برای توسعه تفکرات دینی در جهان گام‌های بلندی را بردارند.

کشورهای اسلامی تفکرات دینی را توسعه دهند

حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: امت‌های اسلامی باید در راستای توسعه و نهادینه‌سازی تفکرات، منش و تعالیم الهی در مناطق مختلف جهان گام بردارند، تا فرهنگ غالب در کشورها به فرهنگ غربی تبدیل نشود.

وی با اظهار به اینکه غرب به دنبال تسلط بر فرهنگ، اندیشه‌ها و سلایق ملت‌ها است، ادامه داد: لازم است که در مقابل اندیشه‌های انحرافی و مغایر با دین مبین اسلام ایستادگی کرده و از هستی خود مقابل کژ فکری‌ها و کج‌اندیشی‌ها صیانت به عمل آورند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه آوازه دین مبین اسلام به اقصی نقاط جهان رسیده است، ادامه داد: در حال حاضر زنان و مردان زیادی که به دنبال یافتن حقیقت هستند، در دانشگاه‌های خارج از کشور و داخل کشور به تحصیل علوم قرآنی مبادرت می‌کنند.

دیرباز با اظهار به اینکه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرایط برای تحصیل معارف اسلامی فراهم شده است، بیان داشت: در کشورمان نه‌تنها جوانان بومی بلکه جوانان خارجی نیز در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها به تحصیل رشته‌های دینی و قرآنی اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/61002/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول