اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان خبر داد

شرکت 350 بانوی فرهنگی تویسرکان در کارگاه آموزشی «مشکات» و «سفیران نجابت»

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان از بهره‌مندی بیش از 350 بانوی فرهنگی بسیجی تویسرکان از کارگاه آموزشی حجاب و عفاف «مشکات» و «سفیران نجابت» به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

شرکت 350 بانوی فرهنگی تویسرکان در کارگاه آموزشی «مشکات» و «سفیران نجابت»

قاسم سوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در تویسرکان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب برنامه ضمن خدمت حجاب و عفاف با عنوان طرح «مشکات» برای بیش از 350 نفر از فرهنگیان شاغل در سطح مدارس تویسرکان برگزار شد.

وی اهداف طرح «مشکات» را اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس عنوان کرد و افزود: مربیان توانمند در حوزه‌های فرهنگی و اعتقادی در حوزه حجاب و عفاف به منظور گسترش و نهادینه کردن این فرهنگ از کارگاه آموزشی بهره‌مند شدند.

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان با اشاره به استقبال خوب فرهنگیان از برنامه، در خصوص محتوای دوره آموزشی گفت: چگونگی ورود فرهنگیان در خط مقدم جنگ نرم در بحث حجاب و عفاف تا نهادینه شدن و نحوه اثرگذاری در اندیشه و تفکر دانش‌آموزان بخشی از آموزش بود.

وی از اجرای برنامه دیگری با عنوان «سفیران نجابت» در هفته بسیج برای خواهران فرهنگی خبر داد و بیان کرد: تیم‌های 3 تا 5 نفره به عنوان  «سفیران نجابت» به منظور  امر به معروف و نهی از منکر به صورت چهره به چهره در سطح مدارس آموزش‌های لازم را دیدند.

سوری ترویج تفکر و اخلاق بسیجی را از دیگر برنامه‌ها برای مقابله با ناهنجاری‌ها در حوزه حجاب و عفاف در این طرح برشمرد و تأکید کرد: بسیجیان همه باید با تجهیز خود به سلاح ایمان و دانش هجمه فرهنگی دشمن را خنثی کنند.

وی یکی از هدف‌های استکبار را هجوم به حجاب و عفاف زنان ایران اسلامی دانست و افزود: حجاب و عفاف در مدارس و مراکز عالی راهکاری بی‌‌بدیل در مواجه جنگ نرم است که بانوان ما باید به این امر آگاه باشند.

مسئول بسیج فرهنگیان تویسرکان با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها با تبعیت از ولایت حضوری موفق داشته است، خاطرنشان کرد: بسیجیان ما همانند هشت سال دفاع مقدس در میدان نبرد جنگ نرم‌افزاری باز هم دشمنان اسلام و انقلاب را شکست می‌دهند.

انتهای پیام/89010/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول