اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای نظارت بر بازار فناوری اطلاعات صورت گرفت

برگزاری مانور پایش و نظارت بر بازار فناوری اطلاعات در یاسوج

با حضور دستگاه‌های مرتبط، مانور پایش و نظارت بر بازار فناوری اطلاعات در یاسوج برگزار شد.

برگزاری مانور پایش و نظارت بر بازار فناوری اطلاعات در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز با حضور دستگاه‌های مرتبط، مانور پایش و نظارت بر بازار فناوری اطلاعات در یاسوج برگزار شد.

منصور زمانی در حاشیه برگزاری مانور پایش بازار فناوری اطلاعات اظهار کرد: ارتقای سطح هماهنگی‌ها برای نظارت بهتر بر حوزه ICT و آشنایی هر چه بیشتر مردم با وظایف، اهداف و رسالت ذاتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مهمترین اهداف برگزاری این مانور است.

معاون اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب کشور با بیان این‌که برگزاری این مانور با رویکرد مردم محوری و به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بوده است، یادآور شد: کاهش تخلفات و جرایم حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتقای آگاهی و دانش مردم و فعالان حوزه ICT از سایر اهداف برگزاری این مانور یک روزه است.

وی گفت: در مانور پایش و نظارت بر بازار حوزه ICT چهار محور شامل رعایت تعرفه‌های ابلاغی مطابق با قوانین و مقررات، ارائه خدمات پشتیبانی مناسب به کاربران، بررسی وضعیت شبکه توزیع و فروش خدمات، کم فروشی یا گران فروشی و کاهش کیفیت سرویس‌دهی مورد بررسی کارشناسان دستگاه‌های حاضر قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این مانور برای نخستین‌بار و در راستای کیفیت بخشی خدمات در حوزه ICT و نظارت و کنترل بیشتر برای احقاق حقوق مصرف‌کنندگان در نقاط مختلف کشور و این استان برگزار شد.

سیدیاسر حسن‌پور افزود: با توجه به هماهنگی و تدابیر اندیشیده شده دستگاه‌های متولی در حوزه ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ماموریت و نظارت خود بر نحوه خدمات‌دهی شرکت مخابرات، اداره کل پست استان و چند شرکت خصوصی در حوزه ICT را با موفقیت به انجام رساندند.

وی اظهار کرد: این مانور با حضور نمایندگانی از اداره کل تعزیرات حکومتی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، پلیس فتا، سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد و با مدیریت و محوریت اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

انتهای پیام/82009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول