اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات آذربایجان غربی اعلام کرد

نظارت بر ارائه خدمات ICT در آذربایجان غربی

رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: ارائه خدمات ICT در آذربایجان غربی کنترل و نظارت می‌شود.

نظارت بر ارائه خدمات ICT در آذربایجان غربی

جواد وقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نظارت بر بازار ICT آذربایجان غربی، اظهار داشت: کمیته پایش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی نظارت بر بازار ICT را تصویب کرده است.

وی به اهداف پیش‌بینی شده به منظور اجرای طرح پایش و نظارت بر بازار ICT  آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: نرخ‌های مصوب خدمات ارتباطی در اجرای این طرح به درستی کنترل می‌شود.

وقاری با اشاره به سایر اهداف اجرای طرح نظارت بر بازار ICT آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: ارتقای سطح هماهنگی در نظارت و کنترل خدمات حوزه ICT با رویکرد مردم محوری، اعمال نظارت بر رعایت کیفیت خدمات مذکور براساس استانداردهای تعیین شده و رسیدگی به سایر جرایم رایانه‌ای از جمله این اهداف است.

رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی در اجرای نظارت بر بازار ICT آذربایجان غربی، با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همکاری و مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به نام ادارات و نهادهایی در ارتباط با بازار ICT استان، تصریح کرد: تعزیرات حکومتی، نظام صنفی رایانه ای، شرکت ارتباطات زیرساخت ها، پلیس فتا و اماکن نیروی انتظامی از جمله این نهادها هستند.

وقاری اضافه کرد: تمام مراکزی که خدمات ICT در آذربایجان غربی ارائه می‌کنند مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول