اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 30 استان

طرح پایش و نظارت بر بازار ICT در اهواز برگزار شد

با رویکرد حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این حوزه، مرحله نخست طرح پایش و نظارت بر بازار ارتباطات و فناوری در اهواز برگزار شد.

طرح پایش و نظارت بر بازار ICT در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مرحله نخست طرح پایش کشوری و نظارت بازار ICT به صورت هماهنگ و متمرکز در خوزستان و 30 استان کشور صبح امروز در اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات منطقه جنوب غرب برگزار شد.

این طرح در راستای تحقق تفاهم نامه همکاری پایش و کنترل سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات که بین رگولاتوری و هفت دستگاه حاکمیتی و نظارتی بود، برگزار شد.

دستگاه‌های حاکمیتی عبارت از شرکت ارتباطات زیر ساخت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا، سازمان فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و سازمان صنعت و معدن و تجارت هستند.

ارتقای سطح آگاهی مردم و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کاهش تخلفات و جرایم این حوزه از دیگر اهداف طرح کشوری پایش و نظارت بر بازار ICT است.

سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات در چهار محور رعایت تعرفه‌های ابلاغی مطابق با قوانین و مقررات، ارائه خدمات پشتیبانی مناسب به کاربران، بررسی وضعیت شبکه توزیع و فروش خدمات و ارائه سرویس با کیفیت مناسب و مطابق با قوانین و مقررات و مفاد قرارداد، از سوی بازرسان به صورت کمی و کیفی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه با تعدادی از دارندگان ISP و ISDP که تعرفه‌ها و خدمات پشتیبانی فنی و تجهیزات مشترکین و دستورالعمل‌های صادره را رعایت نکرده بودند، برخورد قانونی صورت پذیرفته و اخطاریه‌های لازم صادر شد.

انتهای پیام/72011/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول