اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف بیان کرد

آمادگی برای اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی به واحدهای مسکونی روستایی

فرماندار خوسف گفت: آماده اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بلند مدت به منظور بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی به روستاییان هستیم.

آمادگی برای اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی به واحدهای مسکونی روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، فرماندار خوسف پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور زلزله و ایمنی که همزمان با سراسر کشور با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان در سطح مدارس شهرستان خوسف برگزار شد، اظهار داشت: مانور زلزله و ایمنی به صورت محوری در هنرستان امام خمینی(ره) روستای ماژان برگزار شد.

وی هدف از اجرای این مانورها را افزایش سطح آگاهی آحاد جامعه به ویژه دانش‎آموزان در مورد زلزله و ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‎های صحیح و سریع در برابر آن برشمرد.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه این برنامه و مانورهای آموزشی تاثیر بسزایی در کاهش تلفات هنگام حوادث دارد، گفت: این مانورها به دلیل سنجش میزان آمادگی و مقابله دستگاه‌های اجرایی در هنگام بحران و رفع کمبودها و نواقص احتمالی است.

فرجامی‌فرد ادامه داد: کشور ما بر روی گسل زلزله قرار دارد و هر ساله شاهد وقوع زلزله‌های متعددی در کشور بوده‌ایم که خسارات جانی و مالی نیز به همراه دارد.

اعطای 125 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه

وی افزود: در زلزله دو ماه گذشته خوسف، مناطق روستایی و بافت‌های فرسوده شهر بیشترین خسارت را دید و نشان داد مقاوم‌سازی و بهسازی منازل به ویژه در مناطق روستایی و بافت‌های فرسوده و رعایت نکات ایمنی در ساخت و سازهای جدید به منظور کاهش خسارات و پیامدهای زلزله ضروری است.

مهدی فرجامی فرد اضافه کرد: فرمانداری به همراه بنیاد مسکن آماده اعطای تسهیلات 125 میلیون ریالی قرض‌الحسنه با بازپرداخت 15 ساله به منظور بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی به روستاییان است.

انتهای پیام/69020/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول