اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج طلاب و روحانیون گیلان خبر داد

راه‌اندازی 30 پایگاه بسیج طلاب در گیلان

مسئول بسیج طلاب و روحانیون گیلان از راه‌اندازی 30 پایگاه بسیج طلاب در حوزه‌های علمیه و دفاتر ائمه جمعه در این استان خبر داد.

راه‌اندازی 30 پایگاه بسیج طلاب در گیلان

حجت‌الاسلام محمد جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به جذب 3 هزار طلبه و روحانی در بسیج طلاب و روحانیون گیلان اظهار کرد: تعداد 800 نفر از طلاب مذکور خواهران هستند.

وی جذب، آموزش و به‌کارگیری طلاب و روحانیون در ارتش ده‌ها میلیون نفری را از برنامه‌های بسیج طلاب و روحانیون گیلان عنوان کرد و افزود: تعداد 30 پایگاه بسیج طلاب در مدارس حوزه علمیه و دفاتر ائمه جمعه استان راه‌اندازی شده است.

جمالی راه‌اندازی حلقه‌های صالحین با هدف و آموزش چهره به چهره در مساجد، دانشگاه‌ها و مدارس را با سرمربی و سرگروه‌های طلاب و روحانی دانست و بیان کرد: امسال 280 نفر طلبه و روحانی به مناطق محروم گیلان اعزام شدند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون گیلان با بیان اینکه طلاب و روحانیون بسیجی در کاروان راهیان‌نور حضور دارند، تصریح کرد: امسال 250 هزار دانش‌آموز از استان به راهیان‌نور اعزام می‌شوند.

وی به اعزام 250 نفر روحانی، طلبه و خواهران مبلغه به کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزان دختر گیلان اشاره کرد و گفت: همگانی کردن ورزش در حوزه‌های علمیه و برگزاری مسابقه در رشته‌های مختلف شنا، دوومیدانی رزمی و ... در بسیج طلاب و روحانیون گیلان پیگیری می‌شود.

جمالی در ادامه به برگزاری یادواره شهید میرزا کوچک جنگلی و 150 طلبه و روحانی شهید در رشت اشاره کرد و یادآور شد: 11 آذر روز قشر طلاب و روحانیون نامگذاری شده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون گیلان با بیان اینکه کنگره میرزا کوچک جنگلی و شهدای طلبه و روحانی استان تشکیل شده است، اظهار کرد: آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان رئیس سیاست‌گزاری کنگره مذکور است.

وی استاندار را رئیس کنگره میرزا کوچک جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی گیلان دانست و بیان کرد: بنیاد میرزا کوچک جنگلی در هیئت وزیران به تصویب رسیده است و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در استان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول